درخواست از مردم ایران: فعلاً خودرو نخرید

© AP Photo / Vahid Salemiدرخواست از مردم ایران: فعلاً خودرو نخرید
درخواست از مردم ایران: فعلاً خودرو نخرید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سازمان تغزیراتی حکومتی ایران، از مردم ایران خواست تا خرید خودرو را عقب بیندازند تا شرایط خرید و فروش به روال عادی برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در فضایی که تعدادی سودجو و دلال بدون کارشناسی قیمت‌ها را افزایش می‌دهند از مردم تقاضا می‌شود خرید خودرو را عقب بیندازند تا شرایط خرید و فروش به روال عادی برگردد. 

خودرو - اسپوتنیک ایران
تورم در بازار خودرو ایران

یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به مداخله در بازار تصوب لوایح مجلس و دولت گفت: اگر در گشت‌های مشترک نظارت بر بازار دستگاه‌های مختلف همکاری نداشته باشند به مشکل خواهیم خورد، به‌طور مثال قیمت مرغ در تهران تا 23 هزار تومان هم رسیده بود که با هماهنگی سازمان حمایت و همکاری وزارتخانه‌های مختلف کنار هم به خروجی مطلوب رسیدیم و قیمت مرغ به ثبات رسید.

آقای رایگانی گفت: در مرحله اجرا برخی سودجویی‌ها را شاهد هستیم اما وقتی روند عرضه و تقاضا مدیریت شود و نهاده‌ها به‌موقع در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد به شرایط مطلوب می‌رسیم. دستور رئیس جمهور به 4 وزارتخانه برای مقابله با گرانفروشی به این دلیل بوده که این 4 وزارتخانه مسئولیت بیشتری در مقابله و مبارزه با گرانفروشی دارند.

گفتنی است، پس از تاریخ 8 مه 2019 و خروج آمریکا از برجام در سال گذشته، قیمت ارز، مسکن، طلا و برخی کالاهای ضروری خانواده های ایرانی در پی تحریم ها با افزایش 2 تا 3 برابری مواجه شده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала