اعلام ورشکستگی "موسسه سکه ثامن" در ایران

© Sputnik / Alexandr Demyanchukاعلام ورشکستگی "موسسه سکه ثامن" در ایران
اعلام ورشکستگی موسسه سکه ثامن در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمایه‌گذاران موسسه سکه ثامن، نگران پول های حساب خود در این شرکت هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، در بیانیه منتشر شده در موسسه سکه ثامن آمده است: "به اطلاع می‌رساند بنا به استفاده کاربران و تریدرها از ربات‌های غیرمجاز و همچنین کارمند ثامن که به نام شوهر خود معامله می‌کرد به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و………به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و سودهای غیر متعارف کاربران که به وسیله ربات‌ها و اتو رفرش استفاده شده است، به اطلاع می‌رساند سکه ثامن ورشکستگی خود را اعلام می‌نماید."

فروش اجناس به دلار در بازار تبریز +عکس - اسپوتنیک ایران
فروش اجناس به دلار در بازار تبریز +عکس

در واقع طبق اطلاعیه این شرکت، کاربران می‌توانند پول‌های خود را بدون دریافت سودهای غیر متعارف ثبت درخواست نمایند؛ کاربران امروز مهلت دارند موجودی خود را به فروش رسانده و درخواست واریز نمایند. این موضوع با نگرانی بسیاری مواجه شده است.

نماد اعتماد الکترونیکی مختص به شرکت های مجاز به فعالیت در فضای اینترنت برای این شرکت صادر نشده است. از سوی دیگر اتحادیه طلا و جواهر در ایران اعلام نموده است که این اتحادیه، اجازه هیچ‌گونه معامله ای را ندارد و عملکرد این شرکت نیز ممنوع می باشد.

گفتنی است، اما پیش از این بسیاری از کاربران اینترنت با استفاده از این موسسه اقدام به خرید طلا و سکه نموده اند.

قیمت دلار در ایران در طی سه ماه گذشته با رشد سه برابری رو به رو شده است که این امر موجب نگرانی بسیاری از دولتمردان و مردم ایران شده است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала