لغو مسدوديت دارايى هاى گازپروم در لندن

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر لغو مسدوديت دارايي هاي گازپروم در لندن
لغو مسدوديت دارايي هاي گازپروم در لندن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادگاه انگلستان و ولز، حکم مسدوديت دارايي هاي گاز پروم در پرونده اختلاف با شرکت "نفت گاز" را لغو نمود.

به گزارش اسپوتنيک، دادگاه عالی انگلستان و ولز در روز پنجشنبه مسدوديت دارایی هاي"گازپروم" را بر اساس تصمیم دادگاه استکهلم در پرونده اختلاف بین "گازپروم" و "نفت گاز" اوکراين را لغو نمود.
بر اساس حکم دادگاه عالي انگلستان و ولز، امروز اين دادگاه حکم مصوب شده توسط دادگاه استکهلم مربوط به تاريخ 18 جولاي 2018 در خصوص مسدود نمودن دارايي هاي گازپروم در کشور انگلستان و ولز را تا زمان دادگاه بعدي در 28 فوريه 2018 لغو نمود.

ارائه طرح های توسعه میادین نفتی ایران توسط گازپروم نفت و لوک ایل - اسپوتنیک ایران
ارائه طرح های توسعه میادین نفتی ایران توسط گازپروم نفت و لوک ایل

دادگاه استکهلم در ماه دسامبر و فوریه 2018 در پرونده اختلافات "گازپروم" و "نفت گاز" در رابطه با قرارداد عرضه و ترانزیت گاز، در نهایت شرکت روسي را ملزم به پرداخت 2.56 ميليون دلار به شرکت اوکرايني نمود. گازپروم در ماه مارس خواهان برگزاري دادگاه تجديد نظر شد.
گفتني است، شرکت گازپروم همکاري ها و قرادادهاي متعددي با کشورهاي خارجي من جمله ايران دارد. از سوي ديگر، لکسی میلر، رییس هیئت مدیره شرکت "گازپروم" با اظهار خرسندی از سرعت عمل و سطح بالای هماهنگی با طرف ترکیه در مراحل ازسرگیری و تدارکات این پروژه گفت: "ما این مجوز را از طریق مجاری دیپلماتیک دریافت کرده ایم. با صدور این مجوز، مرحله اجرایی پروژه جریان ترکیه آغاز می شود". شرکت "گازپروم" روسیه و شرکت خطوط لوله ترکیه برای ساخت یک خط لوله انتقال گاز با ظرفیت حمل سالانه 63 میلیارد متر مکعب از روسیه به ترکیه برنامه ‌ریزی کرده‌ اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала