گزارش و تحلیل

فروشگاه آنلاین فوق پیشرفته آمازون چگونه کار می کند؟ +ویدئو

© AP Photo / Brandon Baileyفروشگاه آنلاین فوق پیشرفته آمازون چگونه کار می کند؟ +ویدئو
فروشگاه آنلاین فوق پیشرفته آمازون چگونه کار می کند؟ +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انبار آنلاین در فروشگاه آمازون موجب افزایش سرعت در این فروشگاه می شود.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپ های بسیاری در مورد نحوه کار انبار آنلاین آمازون منتشر شده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است‌.سیستم اتوماتیک انبار آمازون به گونه ای کار می کند که کارمندان این انبار به راحتی می توانند کالای مورد نظر را در کوتاهترین زمان ممکن بیابند.
گفته شده است که راز موفقیت سایت آمازون نیز نحوه انبارداری آن است. آمازون یکی از بزرگ ترین خرده فروشی آنلاین جهان به شمار می رود که بیش از 80 انبار عظیم دارد که از آن برای ارائه خدمات و تحویل اجناس به بیش از 30 میلیون مشتری در اقصی نقاط جهان استفاده می کند.

گفتنی است که آمازون (Amazon)‏ یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی می باشد که در سال ۱۹۹۴ در "سیاتل" ایالتی در "واشینگتن" تأسیس شد. این وب‌گاه که در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب آغاز بکار کرد. پس از آن به فروش کالاهای نو و یا دست‌ دوم را از طریق اینترنت مبادرت ورزید. هم‌اکنون کالاهای مختلفی از جمله کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش هم عرضه می‌کند.
به نظر می رسد که سیستم پیشرفته انبارداری و دستری ساده آمازون، صاحب آن یعنی جف بزوس 53 ساله را به پولدارترین فرد کره زمین تبدیل کرده است.
بسیاری از کاربران ایرانی از این شرکت موفق استقبال کرده و معتقدند که شرکت های فروش آنلاین ایرانی نیز می توانند نقاط قوت این فروشگاه ها را در ایران پیاده سازی کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала