بازتاب خبر امکان آزدای سهمیه تریاک در ایران و واکنش کاربران خلاق +عکس

© AFP 2023 / Noorullah Shirzadaبازتاب خبر امکان آزدای سهمیه تریاک در ایران و واکنش کاربران خلاق +عکس
بازتاب خبر امکان آزدای سهمیه تریاک در ایران و واکنش کاربران خلاق +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیشنهاد طرح توزیع مواد مخدر مدیریت شده دولتی در ایران به جهت قطع رابطه معتادان و قاچاقچیان، واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپ ها و مطالب بسیاری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که بازتابی از طرح مواد مخدر دولتی را نشان می دهد که آن دسته از آنها که دیدگاه طنز دارند، به شدت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند.

بسیاری از کاربران خلاق با نگاهی طنزآمیز به این قضیه نگاه کرده اند و معتقدند که چندی دیگر فروشگاههای معتبر آنلاین نیز به فروش تریاک روی خواهند آورد.

دیجی کالا چند روز دیگه یهویی😂😂. #تریاک_دولتی

Публикация от جک عکس ورزشی فیلم طنز👈خنده (@namakkade) Июл 21 2017 в 11:41 PDT

بسیاری از کاربران به صورت جدی یا شوخی به استقبال این طرح رفته اند اما عده ای دیگر نیز به انتقاد برخواسته اند.
عده ای از کاربران عنوان می کنند که تریاک دولتی برابر با آزادی مواد مخدر در ایران است بنابراین پیش بینی می شود چندی دیگر بقیه مسائل نیز آزاد گردد در مقابل عده ای دیگر از کاربران این طرح را که قبل از انقلاب نیز بوده است تحسین می کنند چون دیگر رابطه بین معتادان و قاچاقچیان کم شده و معتادان به دولت وابسته می شوند. در این صورت دولت می تواند بسته به نوع و دوز مواد مخدر معتادان را کنترل نماید که اقدام بسیار به جا و مناسبی است. همچنین با تدابیری که گفته می شود اندیشیده خواهد شد، با کمک تریاک رقیق امکان ترک دادن معتادان نیز امکان پذیر خواهد بود.

عده ای کاربران معتقدند که این این تصمیم یکی از بهترین کاری است که برای مبارزه با اعتیاد باید از سالها قبل اجرا می شد ، مخصوصا اعتیاد به مواد روانگردان و صنعتی و آلودگیهای ناشی از قاچاق تریاک کثیف که بسیاری از معتادان را به کام مرگ برده است.
با گذری به فضای مجازی می توان مشاهده نمود که روز به روز در شبکه های بر تعداد تصاویر طنزآمیزی که توسط کاربران خلاق از آنچه که می توان انتظار آن را در آینده کشید، بیشتر می شود.
پیشتر نیز برخی مغازه داران از فروش شامپوهای تریاک خبر داده بودند که این موضوع نیز صروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته بود.

ای جان هنوز هیچی نشده شامپوشم اومد😍😂 #تریاک_دولتی

Публикация от Mehdi Shahroudi (@mltit761) Июл 22 2017 в 9:06 PDT

کاربرانی نیز با دید طنز می نویسند اگر این موضوع به حقیقت بپیوندد، شغل های جدیدی ایجاد خواهند شد که حتی می توان در زمان خواستگاری رفتن خجالت نکشید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала