آمریکا دیگر امكان اعمال تحریمهای جدید علیه روسیه و ایران را ندارد

© Sputnikآمریکا دیگر امكان اعمال تحریمهای جدید علیه روسیه و ایران را ندارد
آمریکا دیگر امكان اعمال تحریمهای جدید علیه روسیه و ایران را ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رابرت اوبراین، دستیار رئیس جمهور آمریکا در امور امنیتی گفت که واشنگتن عملا دیگر توانایی برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران و روسیه ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، رابرت اوبراین، دستیار امنیت ملی رئیس جمهور آمریكا گفت: ایالات متحده به میزان زیادی تحریم هایی را علیه روسیه و ایران وضع کرده است که دولت واشنگتن عملاً جایی برای محدودیت های جدید علیه هر دو کشور ندارد.

وی در گفتگو با خبرنگاران در مورد پاسخ واشنگتن به ادعاهای اطلاعات آمریكا مبنی بر اینکه روسیه و ایران برخی اطلاعات مربوط به ثبت نام رای دهندگان آمریكایی را دریافت كرده اند و می خواهند بر انتخابات تأثیر بگذارند، سوال شد. وی در پاسخ گفت: "یکی از مشکلاتی که ما با ایران و روسیه داریم این است که اکنون آنقدر تحریم ها علیه این کشورها اعمال کرده ایم که فرصت و امکان بسیار کمی برای انجام هر کار دیگر و اعمال تحریم را داریم. اما ما در حال بررسی همه اقدامات مهار كننده احتمالی هستیم كه می توانیم علیه این كشورها اعمال كنیم، همچنین سایر كشورها، از جمله چین و برخی از كشورهای هنوز نام برده نشده است كه سعی می كنند در موضوع رأی دادن آمریكایی ها در انتخابات تأثیر بگذارند. این غیر قابل قبول است".

وی در انتها تأكید كرد كه واشنگتن "گزینه های تکمیلی" را در این زمینه بررسی می كند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала