ترامپ اجازه داد همه اطلاعات درباره "روابط" وی با روسیه از سریت خارج شود

© Sputnik / Vitaly Podvitskiترامپ اجازه داد همه اطلاعات درباره "روابط" وی با روسیه از سریت خارج شود
ترامپ اجازه داد همه اطلاعات درباره روابط وی با روسیه از سریت خارج شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا اعلام كرد كه اجازه داده است همه مطالب مربوط به تحقیقات درباره روابط ادعایی وی با روسیه از حالت سریت خارج شود.

به گزارش اسپوتنیک،  ترامپ این مطلب  را در توییتر خود اعلام کرده است.

علاوه بر این ، رئیس دولت آمریکا دستور داد همه اسناد مربوط به جنجال مربوط به ایمیل هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق و نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده در انتخابات 2016 نیز از حالت سریت بیرون بیایند .

ترامپ همچنین گفت که اتهامات علیه وی در مورد ارتباط ادعایی با مسکو "بزرگترین جنایت سیاسی در تاریخ آمریکا" است. ترامپ نوشت: "بدون هیچگونه خلاصه و تعدیل!"

پیش از این ، جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طرف حزب دموکرات  قول داده بود مداخله ادعایی در امور داخلی این کشور "عواقبی"  را برای  روسیه به همراه داشته باشد. وی خاطرنشان كرد كه در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ، تلاش های روسیه برای تأثیرگذاری بر روند انتخابات آمریكا را بی پاسخ نخواهد گذاشت..

در آوریل 2019 ، رابرت مولر ، دادستان ویژه ایالات متحده ، گزارشی درباره "دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016" را که دونالد در آن ترامپ برنده شده ، منتشر کرد. در آن آمده است كه مسكو در روند انتخابات آمریكا دخالت كرده است ، اما سوءظن در مورد ارتباط بین طرف روسی و ترامپ تأیید نشد. بعداً دادگاه فدرال در واشنگتن به این نتیجه رسید که ارتباط "کارخانه ترول ها " با کرملین نیز ثابت نشده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала