در پایگاه موشکی آمریکا، ماری جوانا پیدا شد

© Sputnik / Vitaly Podvitski در پایگاه موشکی آمریکا، ماری جوانا پیدا شد
در پایگاه موشکی آمریکا، ماری جوانا پیدا شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماری جوانا در پایگاه نظامی در داکوتای شمالی یافت شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پورتال Task & Purpose ، نیروی هوایی ایالات متحده در حال بررسی گزارش هایی از کشف ماری جوانا در پایگاه نظامی در داکوتای شمالی است، پایگاهی که در آن موشک های بالستیک بین قاره ای Minuteman III  حضور دارد.

این نشریه، خاطرنشان می سازد که پیش از این در شبکه های اجتماعی گزارش هایی مبنی بر کشیدن ماری جوانا در یکی از ارتش های پایگاه هوایی ایالات متحده "مینوت" در شیفت خود دیده می شود. در واقع در این پایگاه ، سیگارهایی با مواد مخدر پیدا شده است.

گابریل کوشینگ ، سخنگوی پایگاه نظامی مینوت نیروی هوایی ، به این روزنامه اعلام نمود که مدیریت این پایگاه در حال بررسی "گزارش های مظنون به یافتن ماری جوآنا در این پایگاه است".

پیش از این در خبرها آمده بود که براساس قانون جدید فرودگاه لس آنجلس، مسافران بالای 21 سال می توانند حداکثر 28.5 گرم کلاسیک و 8 گرم ماری جوانای خالص و برای مصرف شخصی حمل کنند.

همانطور که در بیانیه این فرودگاه آمده است، مسافرین باید به این موضوع توجه داشته باشند که، این قانون در ایالت های مختلف متفاوت است و قبل از حمل کردن ماری جوانا باید از قانون حمل ماری جوانا در مقصد خود مطلع شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала