ایران از تهدید نمی ترسد

© Sputnik / Vitaly Podvitski ایران از تهدید نمی ترسد
ایران از تهدید نمی ترسد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی رئیس جمهور ایران اعلام نمود جنگ با جمهوری اسلامی مادر همه جنگ‌ها خواهد بود و کشور وی از تهدیدات امریکا نمی ترسد.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی سه شنبه ۱۵ مرداد در دیدار با وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت امور خارجه ایران اظهار داشت: «من پارسال در جمع شما و سفرا گفتم صلح با ایران مادر همه صلح‌هاست، جنگ با ایران هم مادر همه جنگ‌هاست. شما اگر امنیت می‌خواهید و سربازان شما در منطقه امنیت می‌خواهند، امنیت در قبال امنیت خواهد بود. شما نمی‌توانید امنیت ما را خدشه دار کنید و انتظار امنیت برای خود داشته باشید.»

وی متذکر شد که اگر آمریکایی ها خواهان مذاکره با ایران هستند، باید ابتدا تمام تحریم های ضد ایرانی را لغو کنند.

رئیس جمهور ایران گفت:"ما هیچ‌وقت از تهدید نترسیده و در برابر تهدید، تهدید خواهیم کرد."

بتازگی مقامات آمریکا، محمد جواد ظریف، وزیرامورخارجه ایران را در فهرست تحریمی گنجاندند. مقامات عالیرتبه آمریکا اعلام کردند که دیگر ظریف را یک تماس اولویت دار نمی‌دانند که در زمان بحث پیرامون معامله هسته‌ای بود و آمریکا از آن توافق خارج شد.

دیرتر ظریف اعلام کرد که مقامات آمریکا او را در لیست تحریمی شامل کردند زیرا او را تهدیدی برای دستور روز آمریکا دانستند.

وی متذکر شد که اگر آمریکایی ها خواهان مذاکره با ایران هستند، باید ابتدا تمام تحریم های ضد ایرانی را لغو کنند.

در ماه های اخیر اوضاع در خلیج فارس و تنگه هرمز بطور محسوس متشنج شده است. متشنج شدن دوباره اوضاع در منطقه در بهارامسال و پس از آن آغاز شد که آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نیروی تروریستی اعلام کرد و در پاسخ ایران فرماندهی مرکزی ارتش امریکا در خاور میانه (سنتکام) را سازمان تروریستی دانست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала