تمسخر تحریم های آمریکا از نگاه روسیه

© Sputnik / Vitaly Podvitskiتمسخر تحریم های آمریکا
تمسخر تحریم های آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا تا کنون 62 بار روسیه را تحریم کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به تحریم های آمریکا گفت که در سال های اخیر، واشنگتن 62 بار علیه مسکو تحریم ها را اعمال کرده است اما روسیه را با اولتیماتوم نمی توان ترساند.

وی گفت: "زمان در حال گذر است، دلایل یافت می شود. ما می دانیم که ممکن است موارد جدید (محدودیت ها و تحریم ها) با همان سهولت قبلی و بی مسئولیتی اعمال شود <…> این سطح حرفه ای بودن مقامات آمریکایی را نشان می دهد، که چنین اظهاراتی و تحریم هایی را بیان می دارند.

پیش از این هدر نائورت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت، "ما قصد داریم مطابق با مقررات قانونسلاح های شیمیایی و بیولوژیکی عمل کنیم که نیازمند تحمیل تحریم های بیشتری در ارتباط با روسیه است". 
وی در پاسخ به سؤالی درباره اقدامات بعدی وزارت امور خارجه آمریکا پس از اعلام "عدم پذیرش روسیه" در عدم استفاده از سلاح های شیمیایی گفت: وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص اعمال تحریم جدید علیه روسیه در ارتباط با پرونده اسکریپال رایزنی می کند. 
پیش از این، رئیس کمیته بین المللی مجلس نمایندگان ایالات متحده، گفت که روسیه به نظر می رسد که "با الزامات قانون" ایالات متحده در مورد سلاح های شیمیایی آشنایی ندارد و آن را رعایت نمی کند. 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала