تحریم های آمریکا بی ثمرتر از گذشته

© Sputnik / Vitaly Podvitskiتحریم های آمریکا بی ثمرتر از گذشته
تحریم های آمریکا بی ثمرتر از گذشته - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه آلمانی، تحریم های آمریکا علیه ایران را بدون فایده می نماید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه آلمانی هندلسبات، نویسنده مقاله منتشره در روزنامه آلمانی اعلام نمود که آمریکا طی اولین سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ، تحریم هایی علیه بیش از 700 نفر از افراد و سازمان ها و شرکت های دولتی اعمال کرد و در نتیجه این تدابیر کشور هایی همچون روسیه، ونزوئلا و ایران از دسترسی به بازار و سرمایه های امریکایی محروم شدند.

 در این میان ایالات متحده برای پیشبرد این سیاست خود از موقعیت برتر واحد پول خود استفاده می کند. اما در کوتاه مدت چنین اقدامات واشنگتن به هدف خود نرسیده و ثمر بخش نبوده و در درازمدت حتی نتیجه عکس را ببار خواهند آورد.
به نقل از این روزنامه، مقامات ایران از چنین درگیری هایی با امریکا فقط نفع می برند، در روسیه و ونزوئلا وضع مشابهی شکل گرفته است. حتی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه محبوبیت خود را در بین ترک ها از دست نداده است.
مسئله اصلی اینست که اعمال تحریم های آمریکا با هدف تاثیر گذاری بر مقامات کشورها ، دولت های کشور های تحت تحریم را مجبور می کنند با شدت بیشتری خط مشی خود را به پیش برده و همچنین از امکان آن برخوردار شوند که خود را قربانی تجاوز نشان دهند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала