برگزاری نمایشگاه بین المللی غذایی Kazan Halal Market در شهر کازان روسیه

© Sputnik / Konstantin Chalabov /  مراجعه به بانک تصاویر شهر کازان روسیه
 شهر کازان روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2024
اشتراک
نمایشگاه بین المللی غذایی Kazan Halal Market در شهر کازان روسیه با شرکت تولیدکنندگان ده ها کشور برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، 72شرکت برای شرکت در نمایشگاه و بازار مکاره Kazan Halal Market ابراز تمایل کردند که در محل پارک کشاورزی و صنعتی کازان در طول برگزاری مجمع بین المللی اقتصادی "روسیه - جهان اسلام: کازان فروم" از 14 تا 19 می 2024 برگزار می شود.
به گفته مارات زیابباروف، وزیر کشاورزی و خواروبارجمهوری تاتارستان، فهرست شرکت کنندگان در نمایشگاه شامل 15 شرکت خارجی از 9 کشور افغانستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکیه، ایران، پاکستان، آذربایجان، مالزی، اندونزی است و همچنین مذاکرات با ازبکستان، اتیوپی و سایر کشورها در حال انجام است.
57 شرکت از مناطق گوناگون فدراسیون روسیه محصولات خود را در نمایشگاهی که توسط یک بلوک جداگانه با نام تجاری "بازارهای تاتاری" برگزار می شود، ارائه می دهند. تولیدکنندگان از مناطق تاتارستان، باشقیرستان، ماردویا، کیروف، اومسک و نیژنی نووگورود، و همچنین چوواشیا، اورنبورگ وسرزمین پرم روسیه در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.
میهمانان این نمایشگاه می توانند غذاهای لذیذ تهیه شده از گوشت اسب، محصولات زنبورداری، طالبی،خربزه،گرمک، گیاهان دارویی، انواع چای و مربا، پوشاک ملی و صنایع دستی ملی را خریداری کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала