- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

عدم توانایی نیروهای مسلح اوکراین جهت دفع حملات نیروهای روسی

© AP Photo / Libkosترس سربازان اوکراینی از حملات نیروهای روسیه
ترس سربازان اوکراینی از حملات نیروهای روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2024
اشتراک
ارتش اوکراین نمی داند در چه زمانی مهمات وعده داده شده به دست آنها خواهد رسید.
به گزارش اسپوتنیک با استناد به گفته نظامیان اوکراینی، ارتش اوکراین نمی داند پس از اعلام بسته کمکی جدید آمریکا به کی یف، چه زمانی مهمات اضافی را دریافت خواهد کرد.
نیروهای اوکراین اکنون نمی توانند حملات نیروهای روسی را سرکوب کند و تعداد گلوله هایی که در روز می توانند شلیک شود گاهی اوقات تک رقمی است.
به نوشته «رویترز»، پس از موافقت ایالات متحده با بسته کمکی جدید 61 میلیارد دلاری، واحدهای اوکراین همچنان منتظر رسیدن بسته جدید مهمات هستند. سربازان در موقعیتی در حدود هشت کیلومتری خط مقدم گفتند که نمی‌دانند چه زمانی گلوله‌ها و مهمات به دست آنها خواهد رسید.
یکی از سربازان نیروهای مسلح اوکراین، گفت که ما باید به آنچه همکاران در پشت جبهه ذخیره کرده اند تکیه کنیم. اگر ماشین مقدار زیادی مهمات بیاورد، به این معنی است که یک نفر در جایی مقدار بیشتری گلوله برای ما چمع کرده تا بتوانیم کمی بیشتر تیراندازی کنیم.
نیروهای اوکراینی مستقر در خطوط مقدم شرقی و جنوبی مهمات کافی برای "سرکوب حملات روسیه" ندارند. به گفته فرمانده توپخانه الکساندر کوزاچنکو، گاهی اوقات تعداد تیرهای شلیک شده در روز تک رقمی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала