- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

دیشب سه موشک ATACMS و 25 پرتابه "ومپایر" بر فراز روسیه سرنگون شدند

© Sputnik / Press service of the Western Military District of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر پدافند هوایی روسیه
پدافند هوایی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2024
اشتراک
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه گزارش داد که نیروهای مسلح روسیه سه موشک ATACMS و 25 پرتابه سامانه موشکی پرتاب چندگانه ومپایر را بر فراز چند منطقه روسیه سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است: طی شب گذشته، تلاش‌های رژیم کیف برای انجام حملات تروریستی به اهدافی در قلمرو فدراسیون روسیه با استفاده از سامانه موشکی پرتاب چندگانه ومپایر (RM-70 Vampire)، هواپیماهای بدون سرنشین از نوع هواپیما و موشک‌های عملیاتی - تاکتیکی ATACMS خنثی شد.
این وزارتخانه تصریح کرد که موشک های ATACMS بر فراز دریای سیاه و پرتابه سامانه موشکی پرتاب چندگانه ومپایر و سه هواپیمای بدون سرنشین بر فراز استان بلگورود رهگیری شدند.
عملیات ویژه روسیه در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2024
گزارش و تحلیل
کشورهای غربی با پول عربستان و امارات در جنگ اوکراین نقش‌ ایفا می‌کنند
میخائیل رازوژایف فرماندار سواستوپل اعلام کرد، نیروهای پدافند هوایی یک هدف هوایی دور از این شهر را منهدم کردند. ویاچسلاو گلادکوف فرماندار بلگورود خاطرنشان کرد که هنگام دفع حمله شبانه نیروهای مسلح اوکراین، پنجره‌ها، نماها و سقف‌های چندین خانه و ساختمان خصوصی آسیب دیده است. این حادثه هیچ کشته و مجروحی نداشت.
نیروهای اوکراینی به طور منظم مناطق مرکزی و مرزی روسیه را گلوله باران کرده و حملات پهپادی و عملیات خرابکاری انجام می دهند. نیروهای مسلح روسیه این عملیات را خنثی می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала