کشته شدن 3 نفر از نیروهای امنیتی ایران در حمله تروریستها در چابهار و راسک + ویدئو

© Photo / IRNAکشته شدن 3 نفر از نیروهای امنیتی ایران در حمله تروریستها در چابهار و راسک
کشته شدن 3 نفر از نیروهای امنیتی ایران در حمله تروریستها در چابهار و راسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2024
اشتراک
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ایران گفت: بر اثر حمله تروریستی در جنوب این استان تا کنون سه نفر از مدافعان امنیت شهید شدند.
به گزارش اسپوتنیک، علیرضا مرحمتی اظهار کرد: حدود ساعت ۲۲ توسط گروهک تروریستی به چند مقر نظامی در شهرستان های راسک و چابهار حمله شده است.
وی بیان کرد: با آمادگی که نیروهای نظامی و انتظامی داشتند با مهاجمان برخورد شده و تعدادی از این مهاجمان کشته و زخمی شدند.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات سه نفر از مدافعان امنیت به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه اوضاع امنیتی تحت کنترل است افزود: گروهک جیش الظلم (جیش العدل در ایران چنین نامیده می شود) که وابسته به صهیونیست ها هستند، این حمله تروریستی را برعهده گرفتند.
در پی حمله گروهک جیش العدل به کلانتری ۱۱ چابهار "عباس میر" جانشین رئیس این کلانتری کشته شد
طبق آخرین خبر رسیده معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایران گفت: تا کنون هشت تروریستی که به مقر نظامی در ۲شهرستان چابهار و راسک در جنوب سیستان و بلوچستان حمله کرده بودند به هلاکت رسیدند.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: با حضور نیروهای امنیتی، نیروهای پشتیبانی و عملیاتی این گروهک تروریستی پا به فرار گذاشتند که به فضل الهی این عملیات با شکست صددرصدی همراه بود، در حال حاضر تعداد به هلاکت رسیدگان هشت نفر هستند و به احتمال زیاد این آمار افزایش پیدا کند و به بیش از ۲۰ نفر برسد البته آمار کامل پس از پایان عملیات توسط فرماندهان اعلام خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала