- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پیشروی نیروهای مسلح روسیه در کوپیانسک و آودیوکا

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر پیشروی نیروهای مسلح روسیه
پیشروی نیروهای مسلح روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2024
اشتراک
نیروهای مسلح اوکراین در طی یک شبانه روز حدود 430 نفر را در جهات کوپیانسک و آودیوکا از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه خبر داد که نیروهای اوکراینی در طی یک شبانه روز حدود 430 نظامی را در جهت های کوپیانسک و آودیوکا از دست دادند.
در جهت کوپیانسک، یگان های گروه نیروهای "غرب" وضعیت را در امتداد خط مقدم بهبود بخشیدند و نیروی انسانی و تجهیزات دشمن را در مناطق شهرک های ژووتنوویه، روزوفکا، رایگورودکا جمهوری خلق لوهانسک و ترنی جمهوری خلق دونتسک شکست دادند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: تلفات نیروهای مسلح اوکراین بالغ بر 125 پرسنل نظامی و چهار خودرو بوده است.
T-80BV Main Battle Tank during 9 May parade at Red Square - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تصاویر نادر وزارت دفاع روسیه از نبرد تانک در نزدیکی کوپیانسک + ویدئو
در جهت آودیوکا، یگان‌های گروه نیروهای "مرکز" با اقدامات فعال وضعیت را در خط مقدم بهبود بخشیدند و تشکیلات مکانیزه 24 و 47 دشمن، تیپ 3 تهاجمی و تیپ 25 هوابرد نیروهای مسلح اوکراین را در مناطقی در شهرک های اورلوفکا، بردیچی در جمهوری خلق دونتسک شکست دادند. همچنین در منطقه شهرک پروومایسکوی جمهوری خلق دونتسک، ضد حمله گروه تهاجمی تیپ 25 هوابرد نیروهای مسلح اوکراین دفع شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: دشمن تا 305 پرسنل نظامی، دو خودروی جنگی زرهی، دو خودرو و همچنین یک توپخانه خودکششی 155 میلی متری "پالادین" ساخت ایالات متحده را از دست داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала