ماکرون: فرانسه "اطلاعات مفیدی" در مورد حمله تروریستی کروکوس دارد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز نگرانی فرانسه از بازداشت معترضین در ایران
ابراز نگرانی فرانسه از بازداشت معترضین در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2024
اشتراک
امانوئل ماکرون گفت که فرانسه "اطلاعات مفیدی" در مورد سازماندهی حمله تروریستی کروکوس دارد.
به گزارش اسپوتنیک، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در واکنش به گفتگوی تلفنی سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه و سباستین لکورنو، همتای فرانسوی وی گفت که طرف فرانسوی "اطلاعات مفیدی" در مورد سازماندهی حمله تروریستی تالار کروکوس سیتی دارد.
وی در مراسم افتتاحیه مرکز ورزشهای آبی المپیک در نزدیکی پاریس به مطبوعات گفت: من در واقع از مدیر امنیتی و وزیر مربوطه درخواست کردم که مذاکرات فنی انجام شود زیرا ... اولاً برای ابراز همبستگی و چون اطلاعات مفیدی در اختیار داریم در اینجا درباره منشأ و سازماندهی این حمله تروریستی افشا نمی کنم. سخنان وی در صفحه رسمی کاخ الیزه در شبکه اجتماعی ایکس انجام شد.
Сотрудники ФСБ во время задержания пяти человек, которые пытались вывезти за рубеж килограмм радиоактивного цезия-137 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2024
سرویس امنیت روسیه سه نفر را در ارتباط با حمله تروریستی مسکو بازداشت کرد + ویدئو
سرویس امنیت فدرال روسیه عصر 22 مارس گزارش داد که تیراندازی و آتش‌سوزی قبل از اجرای کنسرت در تالار کروکوس سیتی در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داده است. مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای راسیا سیگودنیا (خبرگزاری اسپوتنیک زیر مجموعه این گروه رسانه ای می باشد) از افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی در کروکوس به 414 نفر خبر داد.
خبرنگار اسپوتنیک که شاهد این حادثه بود گزارش داد که حداقل سه مرد با لباس نظامی و بدون ماسک وارد سالن شدند، آنها به مردم تیراندازی کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند.
چهار عامل حمله تروریستی روز 23 مارس در استان بریانسک بازداشت شدند. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که آنها سعی کردند به سمت اوکراین فرار کنند، جایی که "پنجره ای'" برای آنها در سمت اوکراین برای عبور از مرز آماده شده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала