رهبر ایران: روز قدس، خروش بین‌المللی علیه اسرائیل خواهد بود

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار متن پیام محرمانه رهبرایران به نمایندگان مجلس
انتشار متن پیام محرمانه رهبرایران  به نمایندگان مجلس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2024
اشتراک
رهبر ایران با بیان اینکه روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه اسرائیل خواهد بود، اظهار داشت: اگر سالهای قبل روز قدس را فقط کشورهای اسلامی برگزار می کردند، امسال به احتمال زیاد در کشورهای غیراسلامی هم روز قدس با عظمت ان‌شاالله برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ایرنا، در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان سابق و فعالان اجتماعی و فرهنگی، عصر امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران دیدار کردند.
ایشان با بیان اینکه واقعیت های اقتصاد در کشور یکسان نیست هم واقعیت های تلخ وجود دارد و هم واقعیت‌های شیرین، گفتند: واقعیت های تلخ اقتصاد؛ گرانی، بی ثباتی بازار تنزل ارزش پول ملی است.

رهبر ایران در این دیدار تاکید کرد: انتظار بجای مردم این است که تصمیمات و اقدمات اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر محسوس و ملموس داشته باشد؛ باید این انتظار برآورده شود.

رهبر ایران گفت: بخش شیرین اقتصاد؛ فعالیت های وسیع زیر ساختی است که نتایج آن در میان مدت و نه چندان دراز مدت ظاهر خواهد شد.ر
رهبر ایران در بخش دیگری از سخنرانی خود در جمع کارگزاران نظام تاکید کرد: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد. تلاش‌های مذبوحانه همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آنها را از شکست نجات نخواهد داد. البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد.
وی تاکید کرد: روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.
رهبر ایران گفت: اگر سالهای قبل روز قدس را فقط کشورهای اسلامی برگزار میکردند، امسال به احتمال زیاد در کشورهای غیراسلامی هم روز قدس با عظمت ان‌شاالله برگزار خواهد شد.امیدواریم ملت ایران مثل همه موارد این بار هم در این روز بدرخشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала