دومای روسیه از وجود گروه تروریستی متشکل از مقامات آمریکا، ناتو و اوکراین خبر داد

© Photo / IRNAسخنرانی رئیسی در مجلس دومای روسیه
سخنرانی رئیسی در مجلس دومای روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2024
اشتراک
نمایندگان دومای دولتی روسیه از وجود یک گروه جنایتکار سازمان یافته (تروریستی) که شامل مقامات ارشد ایالات متحده، ناتو و اوکراین است، خبر دادند و از کمیته تحقیقات و دادستانی کل روسیه خواستار انجام تحقیقات بیشتر در این زمینه شدند.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته تحقیقات روسیه پس از درخواست نمایندگان دومای دولتی درباره لزوم بررسی حملات تروریستی ایالات متحده، اوکراین و کشورهای غربی علیه روسیه، تحقیقات خود را آغاز کرد. کمیته تحقیقات گزارش داد به دقت داده های ارائه شده را مطالعه کرده و تصمیم رویه ای خواهد گرفت.
در بیانیه ای که نمایندگان دومای دولتی روسیه منتشر کردند آمده است: "این بیانیه حقایق و رویدادهایی را توصیف می کند که وجود یک گروه جنایتکار سازمان یافته (تروریستی) را تأیید می کند که شامل مقامات ارشد ایالات متحده، رهبران بلوک نظامی-سیاسی ناتو، شرکای تجاری اوکراینی بایدن، رهبری سیاسی اوکراین و کارمندان اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین و سرویس فدرال این کشور می باشد".
نمایندگان دوما خواهان این هستند که "این اظهارات را گزارش جنایت تلقی کنند و در مورد حقایق سازماندهی و تامین مالی تروریسم تحقیق کرده و درخواست کمک به کشورهای خارجی برای بررسی حقایق تامین مالی تروریسم را ارسال کنند."
نمایندگان همچنین از کمیته تحقیقات و دادستانی کل روسیه می‌خواهند که به کشورهای خارجی به منظور اتخاذ تدابیری برای شناسایی، کشف، مسدود کردن یا توقیف هرگونه وجوهی که به منظور ارتکاب جنایات تروریستی استفاده یا تخصیص داده شده، درخواست محکومیت یا استرداد اشخاص دخیل در تامین مالی تروریسم، جلب مسئولیت اشخاص حقیقی و حقوقی دخیل در تامین مالی تروریسم و ​​اطلاع رسانی به مردم در مورد حقایق و تصمیمات تعیین شده درخواست کنند.
این بیانیه توسط آندری کراسوف، معاون اول کمیته دفاعی دومای دولتی روسیه، نیکولای خاریتونوف، رئیس کمیته دومای دولتی در خاور دور، معاون اول رئیس کمیته دومای دولتی در امور آموزش یانا لانتراتووا، فیلسوف الکساندر دوگین و معاون سابق رادای عالی اوکراین آندری درکاچ امضا شد.
نمایندگان این بیانیه را به کمیته تحقیقات، دادستانی کل روسیه، اداره فدرال دادگستری آلمان، وزارت دادگستری ایالات متحده، وزارت دادگستری و نظم عمومی جمهوری قبرس و وزارت دادگستری فرانسه ارسال کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала