- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

شناسایی محل مونتاژ پهپادهای "بابا یاگا" نیروهای مسلح اوکراین

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر شناسایی محل مونتاژ پهپادهای "بابا یاگا" نیروهای مسلح اوکراین
شناسایی محل مونتاژ پهپادهای بابا یاگا نیروهای مسلح اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2024
اشتراک
متخصصین یک زنجیره تامین قطعات پهپادهای بابا یاگا نیروهای مسلح اوکراین را از کار انداختند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری کوزیاکین، مدیر کل مرکز راه کارهای مجموعه های پهپاد گفت: متخصصان این مرکز در روسیه پهپاد گرفته شده بابا یاگا اوکراین را مورد مطالعه قرار دادند که در نتیجه آنها توانستند مختصات سایت مونتاژ و زنجیره تامین قطعات آن را بیابند.
وی بیان داشت: اولین پهپاد گرفته شده"بابا یاگا" برای ما بود که حتی چنین نامی وجود نداشت. <…> ما موفق شدیم هواپیمای بدون سرنشین را بشناسیم و متوجه شدیم که "بابا یاگا" بلافاصله به جبهه نرسیده است. او برای مدت طولانی در اروپای شرقی و اوکراین سفر کرد. تمام نکاتی که او به ما نشان داد با سایر اطلاعات مقایسه شد و در نتیجه داده های ارزشمندی در مورد زنجیره های لجستیک، انبارها، تولید و دفن زباله به دست آمد.
همانطور که کوزیاکین تصریح کرد، با استفاده از رایانه ناوبری و کنترل پرواز، می توان تصویر کاملی از نه تنها استفاده رزمی بابا یاگا، بلکه تدارکات، مونتاژ و مختصات پروازهای آزمایشی آن را بازسازی کرد.
وی خاطرنشان کرد که تمام اطلاعات دریافتی توسط متخصصان این مرکز هنگام مطالعه پهپادهای گرفته شده اوکراینی "به مقامات و سازمان های تخصصی" منتقل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала