غرب در حال آماده شدن برای شکست "فاجعه بار" اوکراین در میدان نبرد است

© AP Photo / Efrem Lukatskyسربازان اوکراینی
سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2024
اشتراک
وضعیت نامطلوب در میدان نبرد برای کی یف، غرب را وادار می کند تا برای "شکست فاجعه بار" نیروهای اوکراینی که فاقد سلاح و مهمات کافی هستند، آماده شود.
به گزارش اسپوتنیک، این نظر توسط ایان مارتین، تحلیلگر روزنامه بریتانیایی تایمز بیان شده است.
او در مقاله خود نوشت: "رویدادها رهبران نظامی و غیرنظامی در لندن، واشنگتن، پاریس و بروکسل را مجبور می‌کند تا برای سقوط فاجعه‌بار نیروهای اوکراینی که سلاح‌ها و مهمات مورد نیاز به آنها امتنع کرده اند، برنامه ریزی کنند."
مارتین خاطرنشان می کند برخلاف تصور رایج که این یک "درگیری منجمد" است که در آن هیچ یک از طرفین نمی توانند به برتری قاطع دست یابند، نبردها در خط مقدم جبهه ادامه دارد و "خطر واقعی" عقب رانده شدن نیروهای اوکراینی وجود دارد.
وی می نویسد ، با این حال، همین یک سال پیش وضعیت کاملاً متفاوت بود.
انهدام پنجمین تانک آمریکایی آبرامز در عملیات ویژه ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
انهدام پنجمین تانک آمریکایی آبرامز در عملیات ویژه ارتش روسیه + دیگر اخبار جبهه ها
این تحلیلگر می نویسد: "امید در آن زمان برای ضد حمله اوکراین در بهار بود که می توانست به بازپس گیری اراضی از دست رفته کمک کند. این کارساز نبود... دولت هایی که به شدت از اوکراین حمایت می کنند، به وضوح نگران هستند و بدترین سناریوها را در نظر می گیرند."
"سناریوی کابوس وار" تکرار وقایع گذشته است، زمانی که نیروهای روسی "از خطوط جنوب و شرق عبور کردند." سپس، همانطور که مارتین یادآوری می کند، "نیروهای اوکراینی در حال عقب نشینی تنها توانستند پیشروی" فدراسیون روسیه را کاهش دهند، پس از آن ارتش روسیه "به پایتخت نزدیک شد و موج جدیدی از پناهندگان اوکراین را ترک کردند." در این مقاله آمده است که پیشروی بعدی نیروهای روسیه برای کی یف فاجعه بار خواهد بود و غرب را با چالش های دشواری مواجه خواهد کرد.
خود تحلیگر اعلام می کند که از حداکثر حمایت نظامی از اوکراین حمایت می کند و می پرسد در غرب چه زمانی خواهد فهمید که صلح در اروپا "تنها با زور می تواند تضمین شود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала