در وزارت خارجه آمریکا از اوکراین خواستند که حقیقت را حتی در مورد ناکامی هایش در جبهه بگوید

© AP Photo / Libkosسربازان اوکراینی
سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2024
اشتراک
جیمز روبین، فرستاده ویژه و هماهنگ کننده مرکز تعامل جهانی، وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا گفت که کی یف باید اطلاعات واقعی را حتی در مورد شکست های خود در جبهه فاش کند و دسترسی روزنامه نگاران و خبرنگاران را به "مناطق حساس درگیری" محدود نکند، که با مفهوم آزادی اطلاع رسانی که برای ایالات متحده هنجار است، در تضاد قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، جیمز روبین در پادکست خود برای نشریه پولیتیکو این مطلب را اعلام کرد.
به نوشته این روزنامه، کی یف گزارش‌های محدودی از مناطق حساس درگیری داشته و تقویت نقش صدا و سیمای دولتی را در زمانی که خبرنگاران اوکراینی و غربی بر گسترش دسترسی به خط مقدم جبهه اصرار دارند، رد می‌کند.
روبین در پادکست گفت: "گاهی اوقات خبرنگاران جنگی در مورد چیزهایی گزارش می دهند که لزوماً به نفع ولادیمیر زلنسکی نیست... اما در دموکراسی که ما به آن امیدواریم و اوکراین به تدریج در حال تبدیل شدن به آن است... ، باید درک کرد که پوشش جنگ توسط خبرنگاران جنگی حتی اگر هر از گاهی اخبار بدی وجود داشته باشد، خیلی بهتر است".
پرچم اوکراین در کی یف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2024
متهم شدن مقامات کی یف به نداشتن سرعت کافی در تقویت استحکامات دفاعی خود
به گفته روبین، "گاهی اوقات دولت اوکراین می تواند در برابر آزادی اطلاع رسانی که برای ما (ایالات متحده آمریکا) عادی است، مقاومت کند." روبین خاطرنشان کرد که گسترش دسترسی روزنامه نگاران نیاز مبرم و فوری اوکراین به کمک بیشتر متحدانش را تقویت می کند.
او افزود اگرچه اوکراین "در مسیر درست حرکت می کند"، در رابطه برخی پیامدهای نامساعد برای اطلاعات ، هنوز یک "دموکراسی تمام عیار" نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала