توهین علنی دوباره بایدن نسبت به پوتین

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2024
اشتراک
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در حین صحبت با رای‌دهندگان در کارولینای شمالی، همتای روس خود ولادیمیر پوتین را مورد توهین قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن این صحبت ها را در زمینه افزایش مالیات بر ثروتمندان به منظور تخصیص کمک به اوکراین بیان کرد.
رئیس جمهور آمریکا گفت: "تصور کنید با این موضوع یعنی درآمد حاصل از مالیات های بالاتر برای ثروتمندان چه کاری می توانیم انجام دهیم. کارهای زیادی می توانیم انجام دهیم، از جمله در نهایت مراقبت از اوکراین در برابر پوتین قصاب."
مدت زیادی است، زمانی که بایدن در مورد پوتین صحبت می کند، از کلمات بی ادبانه استفاده می نماید. نخست، او با قاتل نامیدن رهبر روسیه یک درگیری دیپلماتیک ایجاد کرد. پوتین با اظهار نظر در مورد این سخنان، برای بایدن آرزوی سلامتی نمود و خاطرنشان کرد که ارزیابی دیگران مانند نگاه کردن در آینه است. پس از آغاز عملیات ویژه در اوکراین، بایدن علنا ​​پوتین را "دیکتاتور"، "قصاب"، "جنایتکار جنگی" خواند و گفت که "نمی‌تواند در قدرت بماند".
خود پوتین قبلاً به تلاش‌های مشابه بایدن برای توهین به او با این جمله پاسخ داده است: "هرکس به شما چیزی می گوید در واقع به خود گفته". و در فوریه سال جاری، پوتین گفت که بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا برای روسیه ارجحیت دارد تا ترامپ، زیرا بایدن "با تجربه تر" و "قابل پیش بینی" است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала