ترامپ تصمیم گرفت آمریکا را به دعا و نیایش وادار کند

© AP Photo / Paul Sancyaدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2024
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده تصمیم گرفته است انجیل را همراه با شکل جدیدی از شعارهای مبارزات انتخاباتی خود: "ما باید آمریکا را وادار کنیم که دوباره دعا کند" بفروشد.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرده است.
رئیس جمهور سابق در شرایط بدتر شدن وضعیت مالی خود، تصمیم گرفت فروش کتاب مقدس مسیحیان را با برند تجاری خویش آغاز کند. ترامپ در توضیح تصمیم خود گفت:"همه آمریکایی‌ها به یک کتاب مقدس در خانه نیاز دارند، و من تعداد زیادی از آنها را دارم. این کتاب مورد علاقه من است.".
مجموعه 59.99 دلاری که به فروش گذاشته شده شامل انجیل شاه جیمز، آهنگ آقای گرینوود که ترامپ در راهپیمایی ها با آن روی صحنه می رود و کپی هایی از قانون اساسی ایالات متحده، منشور حقوق، اعلامیه استقلال و قسم وفاداری به پرچم است.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2024
ترامپ برای تامین هزینه وثیقه مجبور به فروش دارایی های خود شد
نیویورک تایمز به نقل از یک منبع آگاه از جزئیات این معامله تجاری تاکید می کند که ترامپ این مجموعه ها را از طرف خود نمی فروشد، اما از خریدها درآمد دریافت می کند.
این روزنامه می نویسد: "آقای ترامپ که امسال برای ریاست جمهوری نامزد شد، مبارزات انتخاباتی خود را به عنوان یک جنگ صلیبی برای دفاع از ارزش های مسیحی در برابر نیروهای چپ معرفی کرد. در یکی از همایش‌های رسانه‌های مذهبی، او گفت که دموکرات‌ها می‌خواهند "صلیب‌ها را بکنند".
پیش از این گزارش شده بود که ترامپ پس از اینکه دادگاه او را در یک پرونده کلاهبرداری مجرم شناخته بود، کفش‌های کتانی طلایی خود را با نام تجاری Trump Sneakers رونمایی کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала