انگلیس در صورت درگیری با روسیه، بیش از دو ماه دوام نخواهد آورد

© AP Photo / Massoud Hossainiسربازان انگلیسی
سربازان انگلیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2024
اشتراک
روزنامه تلگراف به نقل از مقامات سابق و فعلی ارتش انگلیس می نویسد: در صورت وقوع درگیری احتمالی با روسیه ، انگلیس بیش از دو ماه در نبردها دوام نخواهد آورد.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه نوشته است: مارک فرانسوا، معاون وزیر دفاع سابق بریتانیا پرسید که آیا درست است که بریتانیا "نمی‌تواند بیش از دو ماه در عملیات‌های رزمی بزرگ ابعاد" با فدراسیون روسیه بجنگد، زیرا ما ذخایر مهمات و تجهیزات لازم برای این کار را نداریم...، رابرت ماگووان، معاون ستاد دفاع انگلیس اعتراف کرد که وضع چنین است.
مارک فرانسوا از سال 2013 تا 2015 معاون وزارت دفاع انگلیس بود.
زمان انجام این گفتگو در نشریه اعلام نشده است. با این حال، در این مطلب اضافه می شود که این در جریان سخنرانی ماگووان در جمع نمایندگان پارلمان بود.
ناتو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2024
ناتو در حال آماده سازی جنگ علیه روسیه در منطقه ای جدید است
این روزنامه خاطرنشان می کند، از سال 2010، نیروهای مسلح بریتانیا "توخالی" شده اند و ظرف چند ماه پس از شروع درگیری ها، توانایی های خود را در درگیری به پایان می رساندند.
اخیراً ایده هایی در مورد درگیری مسلحانه مستقیم بین ناتو و فدراسیون روسیه به طور فزاینده ای در غرب مطرح شده است. کرملین خاطرنشان کرد که فدراسیون روسیه هیچ خطری را ایجاد نمی کند و هیچ کشوری را تهدید نمی کند، اما اقداماتی را که به طور بالقوه برای منافع آن خطرناک است نادیده نخواهد گرفت. علاوه بر این، در سال های اخیر، فدراسیون روسیه به فعالیت بی سابقه ناتو در نزدیکی مرزهای غربی خود اشاره کرده است. این ائتلاف در حال گسترش ابتکارات خود بوده و آن را "مهار تجاوز روسیه" می نامد. مسکو بارها نسبت به افزایش نیروهای اناتو در اروپا ابراز نگرانی کرده است. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو همچنان برای گفتگو با ناتو آماده است، اما بر مبنای برابرحقوق و غرب باید روند نظامی کردن اروپا را کنار بگذارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала