روسیه: نظامیان اعزام شده فرانسه به اوکراین هدف اولویت دار ما خواهند بود

© Sputnik / Alexey Maishevکرملین مسکو و موزه دولتی تاریخ روسیه
کرملین مسکو و موزه دولتی تاریخ روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2024
اشتراک
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت که غرب سخنان جنون آمیزی در مورد رویارویی مستقیم با روسیه می زند.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم سازمان ملل گفت که فرانسه باید در نظر داشته باشد که نیروهای اعزامی به اوکراین به هدف اولویت دار روسیه تبدیل خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد که غرب در حال حاضر اوکراین را به لبه پرتگاه آورده است و شروع به "لرزش" کرده است، زیرا نتوانسته "شکست استراتژیک" را به مسکو تحمیل کند.
امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2024
اعلام دلیل جالبی برای اظهارات ضد روسی رهبر فرانسه
در پایان فوریه، امانوئل مکرون گفت که پاریس برای جلوگیری از "پیروزی روسیه در این جنگ" هر کاری انجام خواهد داد. به گفته وی، رهبران کشورهای غربی درباره امکان اعزام نیرو به اوکراین گفت وگو کرده اند، اما هنوز توافقی حاصل نشده است. دیرتر، این سیاستمدار که به دلیل این اظهارات مورد انتقاد شدید قرار گرفت، خاطرنشان کرد که همه سخنان او با دقت مورد توجه قرار گرفته است. او همچنین تاکید کرد که پاریس "هیچ محدودیت یا خط قرمزی" در مورد کمک به کی یف ندارد.
سخنان ماکرون مورد انتقاد شدید تعدادی از شرکای ناتو از جمله آلمان و همچنین نیروهای سیاسی در فرانسه قرار گرفت. رهبران همه احزاب سیاسی ماکرون را متهم کردند که پاریس را به درگیری کشانده است، و همچنین او را به دلیل عدم مشورت با پارلمان در مورد این موضوعات مورد سرزنش قرار دادند.
دیرتر، اولاف شولز، صدراعظم آلمان و بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع این کشور گفتند که برلین نیروهای خود را به اوکراین اعزام نخواهد کرد و شولتز تاکید کرد که کشورهای ناتو در مجموع قرار نیست این کار را انجام دهند. علاوه بر این، صدراعظم بار دیگر اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای ارسال موشک های کروز دوربرد تاروس به اوکراین وجود ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала