اظهار نظر ناظران خارجی درباره انتخابات ریاست جمهوری روسیه

© Sputnik / Ilya Naymushin /  مراجعه به بانک تصاویر Мужчина голосует на выборах президента России в Красноярске
Мужчина голосует на выборах президента России  в Красноярске - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2024
اشتراک
ناظران خارجی، انتخابات ریاست جمهوری در روسیه را نوآورانه و مترقی خواندند.
به گزارش اسپوتنیک، ناظران بین المللی در جریان بازدید از ستاد عمومی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه در مسکو به خبرنگاران گفتند که انتخابات در روسیه، به ویژه رأی گیری الکترونیکی، نوآورانه و مترقی است، این کار می تواند در کشورهای دیگر نیز اجرا شود.
همانطور که لوکاس آدریان گارسیا، یکی از اعضای هیئت آرژانتینی گفت، در آرژانتین سیستم رای گیری الکترونیکی وجود ندارد، حداقل در پایتخت آرژانتین، بوئنوس آیرس، انجام نمی شود.
وی بیان داشت: من فکر می کنم سیستم روسیه عالی است، این یک پیشرفت است... فکر می کنم ما باید این را در آرژانتین پیاده کنیم.
لیدییا ماکراگیچ، ناظری از صربستان به نوبه خود خاطرنشان کرد که روسیه در جنبه های نوآورانه حتی در برگزاری انتخابات پیشتاز است. وی تاکید کرد: ما می بینیم که روسیه در این راستا استانداردهایی را برای کل جهان تعیین می کند، زیرا دادن فرصت رای دادن به مردم از راه دور بسیار جالب است.
ماکراگیچ خاطرنشان کرد که همراه با همکارانش از فناوری های اطلاعاتی جدیدی که در روند رای گیری در روسیه وارد شده است بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است.
این ناظر گفت: ما هرگز در هیچ کجای دنیا چنین چیزی ندیده بودیم. نوآوری که در اینجا، در فرآیند رای دادن شما وجود دارد، احتمالاً در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала