آمریکا فاش کرد که روسیه در اوکراین برای فرانسه چه چیزی آماده کرده است

© Sputnik / Сергей Гунеевمکرون
مکرون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2024
اشتراک
جانسون: به ماکرون هشدار داده شد که روسیه نیروهای فرانسوی در اوکراین را از بین خواهد برد.
به گزارش اسپوتنیک، لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا در مصاحبه با کانال یوتیوب دیالوگ ورکز گفت، رهبری روسیه به وضوح به همکاران خود در پاریس توضیح داد که مداخله در اوکراین منجر به نابودی نیروهای فرانسوی خواهد شد.
این کارشناس در مورد تمایل امانوئل مکرون برای ارائه کمک نظامی به کی یف گفت: "ولادیمیر پوتین به صراحت گفته است: اگر شما نیروها را به اوکراین بفرستید، با آنها به عنوان مهاجم برخورد می‌شود و نابود می‌شوند."
به گفته جانسون، در پاریس این پیشنهاد نه تنها از سوی شهروندان عادی، بلکه از سوی پرسنل عالی رتبه نظامی نیز مورد انتقاد قرار می گیرد. مامور سابق سیا به این نتیجه رسید که افسران فرانسوی حتی اطلاعاتی را فاش کردند که اوکراین عملکرد بسیار ضعیفی دارد و شکست سختی را متحمل شده است.
پس از کنفرانس حمایت از اوکراین در پاریس در پایان فوریه، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت که رهبران غربی در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین گفتگو کرده‌اند، هنوز اجماع حاصل نشده است، "اما هیچ چیز را نمی‌توان رد کرد". به خاطر این سخنان، ماکرون مورد انتقاد شدید تعدادی از شرکای ناتو از جمله آلمان و همچنین نیروهای سیاسی در فرانسه قرار گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала