ناظر فرانسوی از مکرون و زلنسکی خواست کوکائین را ترک کنند

© AP Photo / Natacha PisarenkoПрезидент Франции Эммануэль Макрон с президентом Украины Владимиром Зеленским в Киеве
Президент Франции Эммануэль Макрон с президентом Украины Владимиром Зеленским в Киеве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2024
اشتراک
ناظر فرانسوی گفت که ماکرون و زلنسکی باید اعتیاد به کوکائین را ترک کنند.
کریستیان رو، ناظر فرانسوی انتخابات ریاست جمهوری روسیه سال 2024 که در استان خرسون حضور دارد به اسپوتنیک گفت که ایده اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین تنها تحت تأثیر کوکائین می توانست به ذهن امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و همچنین ولادیمیر زلنسکی برسد.
وی افزود: من معتقدم که زلنسکی و مکرون باید به طور کامل اعتیاد به کوکائین را ترک کنند. زیرا رئیس جمهور ما نه تنها برای فرانسه، بلکه برای سایر کشورها نیز تبدیل به یک کابوس شده است. امیدوارم منظور من را متوجه شده باشید. من می دانم که او مجبور است به ایالات متحده خدمت کند، اما باید حد را دانست.
حملات گسترده سایبری به پورتال های مرتبط با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2024
حملات گسترده سایبری به پورتال های مرتبط با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه
این ناظر گزارش داد که وقتی مکرون پیشنهاد اعزام ارتش فرانسه به اوکراین را داد، مردم فرانسه به او خندیدند.
کریستیان رو ادامه داد: و آلمانی‌ها گفتند - تو کی هستی که به روسیه اعلان جنگ می‌کنی؟ حق نداری. پاریس جای امنی است، مکانی آرام است، پس تو کی هستی که نیرو بفرستی؟
گروهی متشکل از ده ناظر خارجی از الجزایر، بوتسوانا، آلمان، زامبیا، اندونزی، مکزیک، ایالات متحده آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه به استان خرسون فدراسیون روسیه آمدند. آنها کار خود را از 15 مارس آغاز کردند و در تمام سه روز رای گیری به کار خود ادامه خواهند داد.
در مناطق جدید روسیه: جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک، استان های خرسون و زاپوروژیه، انتخابات ریاست جمهوری برای اولین بار برگزار می شود.
شورای فدراسیون انتخابات ریاست جمهوری را برای 17 مارس 2024 برنامه ریزی کرده است. رای گیری سه روز 15، 16 و 17 مارس به طول خواهد انجامید. در 29 منطقه، علاوه بر رای گیری حضوری، از رای گیری الکترونیکی از راه دور نیز استفاده خواهد شد.
Голосование на выборах президента России в Южно-Сахалинске  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2024
ارزیابی ناظران خارجی از انتخابات ریاست جمهوری روسیه در مناطق مرزی و مناطق جدید + ویدئو

در این انتخابات، چهار نامزد برای پست ریاست دولت روسیه رقابت می کنند: لئونید اسلوتسکی، نیکولای خاریتونوف، ولادیسلاو داوانکوف و ولادیمیر پوتین.
استان خرسون پس از همه پرسی در سپتامبر 2022 بخشی از روسیه شد. طرف اوکراینی مشروعیت این استان را به رسمیت نمی شناسد و به بمباران استان ادامه می دهد. روسیه اکنون 75 درصد از این استان را تحت کنترل دارد و کرانه سمت راست رود دنیپر از جمله شهر خرسون در اختیار نیروهای اوکراینی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала