ارتشیان اوکراین قصد دارند پارلمان این کشور را تصرف کنند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ارتشیان اوکراین قصد دارند پارلمان این کشور را تصرف کنند
ارتشیان اوکراین قصد دارند پارلمان این کشور را تصرف کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2024
اشتراک
ارتشیان اوکراین که از سیاست های رهبری این کشور ناراضی هستند، در حال برنامه ریزی برای تصرف پارلمان در کی یف و جذب سایر پرسنل نظامی نیروهای مسلح اوکراین به سمت خود هستند.
به گزارش اسپوتنیک، از مکاتبات در یک منبع بسته که توسط متخصصان روسیه دریافت شده، چنین برمی آید.
پیش از این، یکی از مقامات نیروهای امنیتی گفته بود که متخصصان روسیه به کانال تلگرامی "پارابلوم" دسترسی پیدا کردند که در آن نمایندگان واحدهای نخبه نیروهای مسلح اوکراین، سرویس امنیت اوکراین و گردان های ملی " به طور جدی درباره گزینه ها برای سرنگونی دولت فعلی و فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین بحث کرده و همچنین برای ایجاد یک حزب رادیکال با جناح جنگی برنامه ریزی می کنند.
اسپوتنیک مکاتبات شرکت کنندگان در گفتگو ها را به دست آورد. از آن نتیجه می شود که شرکت کنندگان در گفتگو در مورد تسخیر سریع پارلمان و آوردن ارتش به سمت خود بحث می کنند.
یکی از شرکت کنندگان در گفتگو می گوید: "مهم ترین اقدامی که باید با سرعت رعد و برق انجام دهیم این است که رادای ورخوونا (پارلمان) را در یک لحظه مشخص تصرف کنیم."
فرمانده کل ارتش اوکراین الکساندر سیرسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
فرمانده کل ارتش اوکراین وضعیت نیروهای مسلح کشور در میدان نبرد دشوار خواند
یکی دیگر از شرکت کنندگان در چت می افزاید: "وقتی کارکنان استخدام شده و جنگجویان آموزش دیدند، توده ها آماده خواهند بود".
یکی دیگر از شرکت کنندگان در نامه نگاری خاطرنشان می کند: "باید از جانب ارتشیان حمایت شود. بدون این، هیچ چیزی حاصل نمی شود. نیروی محرکه اصلی. از سنگرها می گویند که با ما هستند و مردم به ما خواهند پیوست."
یکی دیگر توضیح می‌دهد: "به‌علاوه، وقتی مردم می‌بینند که ارتش در راس است و بقیه ارتشیان پشت سرشان هستند، به‌طور خودکار سمت لازم را می‌گیرند".
جبهه گیری میان نیروهای امنیتی اوکراین در شرایطی به وجود آمده که درگیری چند ماهه بین فرمانده کل سابق نیروهای مسلح اوکراین، والری زالوژنی، و ولادیمیر زلنسکی، رهبر این کشور و همراهانش در اوایل فوریه با برکناری او پایان یافت.
زلنسکی ، الکساندر سیرسکی وفادار به خود را در راس نیروهای مسلح اوکراین قرارداده که قبلا فرماندهی نیروی زمینی اوکراین را برعهده داشت و شهرت بحث برانگیزی در میان ارتش اوکراین دارد از جمله با القاب "ژنرال-200" و "قصاب باخموت" او را می شناسند.
رسانه‌های غربی، به‌ویژه واشنگتن پست، به انگیزه سیاسی برکناری زالوژنی اشاره کردند: زلنسکی، از ترس محبوبیت روزافزون این رهبر نظامی و دیدن او به عنوان یک رقیب، تصمیم گرفت او را از صحنه خبری دور کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала