در فرانسه با پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا و ناتو مخالفند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر مخالفت فرانسه با پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا و ناتو
مخالفت فرانسه با پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا و ناتو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2024
اشتراک
سیاستمدار فرانسوی می گوید که مخالف پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا و ناتو است.
به گزارش اسپوتنیک، مانوئل بومپارد، رهبر جناح چپ پارلمان، در آستانه نشستی با موضوع حمایت از اوکراین در مجلس ملی فرانسه، در شبکه تلویزیونی LCI گفت که او و همکاران حزبش مخالف پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا و ناتو هستند.
وی بیان داشت: برای ما، ناتو یک اتحاد از گذشته است؛ ما باید به تدریج بدون آن شروع کنیم. فرانسه باید از دستورات نظامی ادغام شده با ناتو دور شود. ما نمی خواهیم تابع منافع هیچ کشور دیگری باشیم. ما می خواهیم مستقل باشیم، فرانسه باید امنیت خود را تضمین کند. ما همچنین از گسترش ناتو و ورود اوکراین به آن حمایت نمی کنیم.
بومپارد همچنین گفت که از پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا حمایت نمی کند. این سیاستمدار خاطرنشان کرد: در حالی که در اتحادیه اروپا وحدت اجتماعی و مالیاتی وجود ندارد، پذیرش کشوری که هزینه زندگی در آن کمتر از 200 یورو است، که از بیشتر یارانه های عمومی استفاده می کند، رقابت ناعادلانه ای برای کشاورزان ما ایجاد خواهد کرد و آسیبی به جمعیت و تولید فرانسه خواهد بود.
وی تاکید کرد: ما باید به اوکراین کمک کنیم، اما نه به قیمت از بین بردن کشاورزی و تولید ما. من مخالف ورود اوکراین به اتحادیه اروپا و هرگونه گسترش جدید اتحادیه هستم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала