- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام یک پست فرماندهی افسران اوکراینی در منطقه دونتسک توسط ارتش روسیه

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий ВС РФ разгружают гуманитарную помощь, собранную гражданскими лицами в России, в Запорожской области
Военнослужащий ВС РФ разгружают гуманитарную помощь, собранную гражданскими лицами в России, в Запорожской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2024
اشتراک
مشاور رئیس جمهوری دانتسک گفت، در کراسنوگروفکا، پست فرماندهی که در آن افسران نیروهای مسلح اوکراین مستقر بودند منهدم شد.
به گزارش اسپوتنیک، یان گاگین گفت: "نیروهای مسلح روسیه پست فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین را در کراسنوگروفکا که در آن افسران عالی رتبه اوکراینی مستقر بودند منهدم کردند."
وی به اسپوتنیک گفت: "درست چندی پیش هدف دیگری، تعدادی از مناطق مستحکم، مورد حمله قرار گرفت. از جمله اهداف، پست فرماندهی دشمن بود که در آن زمان افسران عالی رتبه اوکراینی در این بخش از جبهه در درگیری ها شرکت می کردند."
کراسنوگروفکا یک شهرک در شمال آودیوکا است، جایی که ارتش اوکراین اغلب دونتسک را گلوله باران می کند.
گاگین تصریح کرد که در حال حاضر نبردهای جدی در منطقه کراسنوگروفکا در جریان است؛ نیروهای مسلح روسیه هر روز به اهداف دشمن که قبلاً شناسایی شده حمله می کنند.
همانطور که یک منبع روز قبل به اسپوتنیک گفت، هوانیروز روسیه با همکاری واحدهای گروه جنوبی، مواضع مستحکم نیروهای مسلح اوکراین در یک کارخانه آجر در کراسنوگروفکا را مورد حمله قرار داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала