جمهوری خواهان بودجه پیشنهادی بایدن را "نقشه راه سقوط آمریکا" خواندند

© AP Photo / David BeckerСпикер палаты представителей Майк Джонсон
Спикер палаты представителей Майк Джонсон - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2024
اشتراک
بر اساس بیانیه مشترک منتشر شده در شبکه اجتماعی ایکس توسط مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان از بودجه پیشنهادی بایدن برای سال 2025 حمایت نمی کنند و آن را "نقشه راهی برای تسریع سقوط" ایالات متحده می دانند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای گفت: "جمهوری‌خواهان کنگره از بودجه پیشنهادی رئیس‌جمهور حمایت نمی‌کنند، معتقدند این بودجه اشتباه است و اقداماتی را برای بازگرداندن کشور به سلامت مالی انجام داده‌اند".
جانسوت در این بیانیه بودجه پیشنهادی پرزیدنت بایدن را نمایشی از هزینه غیرمسئولانه بودجه عمومی و "نقشه راه برای تسریع روند زوال آمریکا" نامید.
جانسون در بیانیه‌ای که به نمایندگی از رهبر اکثریت جمهوری‌خواه منتشر شد، گفت: "در حالی که زحمتکشان آمریکا با تورم شدید و بدهی ملی رو به رشد دست و پنجه نرم می‌کنند، رئیس‌جمهور قصد دارد با صرف تریلیون‌ها دلار مالیات‌دهندگان برای پیشبرد برنامه‌های چپ‌گرایانه‌اش، بر بار آنها بیفزاید".
اوایل روز دوشنبه، کاخ سفید پیشنهاد بودجه رئیس جمهور را منتشر کرد. این سند به طور سنتی اولویت های دولت فعلی را نشان می دهد، اما در شرایط تقسیم حزبی، قبل از تصویب نهایی آن توسط کنگره به طور قابل توجهی تعدیل خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала