تبلیغات ضد روسیه در غرب تا نهایت پوچ شده است

© Ekaterina Pokrovskyفرانسه
فرانسه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2024
اشتراک
غرب، تلاش می کند روسیه را مسئول تمام مشکلات داخلی خود معرفی کند.
به گزارش اسپوتنیک، فلوریان فیلیپو، سیاستمدار، رهبر حزب میهن پرستان فرانسه، نامزد انتخابات پارلمان اروپا، به اسپوتنیک گفت که اکنون، غرب به تهدید یک "دشمن خارجی" نیاز دارد، آنها سعی می کنند مسکو را مسئول تمام مشکلات داخلی بدانند و تبلیغات ضد روسیه به مرز پوچی رسیده است.
وی در ادامه گفت:«آنها به ما توضیح می دهند که روس ها مسئول همه چیز "بد" هستند: پیروزی دونالد ترامپ در سال 2016، اعتراضات "جلیقه زردها" در سال 2018، اعتراض به مجوزهای بهداشتی در طول همه گیری در سال 2021، و اکنون حمله ساس ها به تختخواب های فرانسوی ها. آنها هم روسی هستند. در روسیه ساس ها را پرورش می دهند تا بعداً آنها را در فرانسه به جان مردم بیاندازند. به این می گویند تبلیغات، اردوگاه خوبان در برابر اردوگاه بدها».
فیلیپو اظهارات اخیر آن هیدالگو، شهردار پاریس را به یاد آورد که گفته بود در المپیک تابستانی آینده فرانسه با ورزشکاران روسیه و بلاروس دست نمی دهد.
Президент Украины Владимир Зеленский и президент Франции Эммануэль Макрон в Елисейском дворец в Париже - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2024
منفور است؛ در فرانسه فاش کردند که مکرون برای زلنسکی چه کرده است
وی افزود:«به این می‌گویند بیگانه‌هراسی، ما خیلی وقت است که می‌گوییم دولت و مردمش نباید با هم مخلوط شوند، اما امروز این کار را می‌کنیم».
فیلیپو در مورد لفاظی‌های امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، که به طور فزاینده‌ای درباره "تهدید روسیه" صحبت می‌کند، خاطرنشان کرد که غرب به سیمای یک "دشمن خارجی" نیاز دارد. "دشمن" لازم است."
و حتی اگر این "دشمن" بگوید: "من دشمن شما نیستم، من قصد حمله به شما را ندارم"، در هر صورت به مردم گفته می شود: "نه، نه، او همچنان می خواهد به ما حمله کند." هر چه هم روسیه بگوید در این زمینه فایده ای ندارد.
ما می‌توانیم درک کنیم که اوکراین از نظر تاریخی در وضعیت کاملاً متفاوتی نسبت به روسیه تا آلمان یا فرانسه قرار دارد. این یک دیدگاه کاملا متفاوت است. اما هیچ کس نمی خواهد آن را توضیح دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала