- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام مجموعه اس-300 اوکراینی توسط موشک اسکندر روسیه + ویدئو

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر تصاویری از پرتاب موشک پیشرفته «اسکندر» در رزمایش + فیلم
تصاویری از پرتاب موشک پیشرفته «اسکندر» در رزمایش + فیلم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2024
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، موشکی از سامانه موشکی عملیاتی-تاکتیکی روسیه (OTRK) اسکندر ام، سامانه موشکی ضدهوایی اس-300 اوکراینی (ZRS) را در منطقه پوکروفسک جمهوری دونتسک منهدم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی ارائه شده توسط بخش نظامی روسیه اجتماع خودروهای اوکراینی را نشان می دهد که در جاده در امتداد یک مزرعه جنگلی ایستاده اند. آنها توسط یک پهپاد شناسایی روسی فیلمبرداری می شوند. به دنبال آن یک انفجار قوی مشخص از یک موشک اسکندر که دقیقاً به مرکز خوشه ای از وسایل نقلیه S-300 برخورد کرد، انجام می شود. این انفجار با پراکندگی مشخصه "گلوله های آتشین" در جهات مختلف - از موشک های منفجر شده اس-300 اوکراین همراه است.
وزارت دفاع روسیه در اطلاعیه خود آورد: "مواضع شناسایی شده سامانه موشکی ضدهوایی اس-300 نیروهای مسلح اوکراین مورد اصابت موشک اسکندر OTRK قرار گرفت و در نتیجه اصابت دقیق، موقعیت سامانه موشکی ضدهوایی اس-300 اوکراین منهدم شد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала