اشتباهات مهم نیروهای مسلح اوکراین در دفاع از آودیوکا مشخص شد

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий Отдельной инженерной бригады Центрального военного округа (ЦВО) в Авдеевке
Военнослужащий Отдельной инженерной бригады Центрального военного округа (ЦВО) в Авдеевке - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2024
اشتراک
رسانه: نیروهای مسلح اوکراین فرصت ایجاد یک خط دفاعی قدرتمند در منطقه آودیوکا را نداشتند.
به گزارش اسپوتنیک، بیزینس اینسایدر نوشت که ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین در برنامه ریزی اشتباه کرد و اوکراین فرصت ایجاد ساختارهای دفاعی قدرتمند در خارج از آودیوکا را از دست داد.
در مقاله این نشریه آمده است: اشتباهات در برنامه ریزی منجر به این واقعیت شد که اوکراین فرصت ایجاد خطوط دفاعی در بخش کلیدی جبهه (در منطقه آودیوکا) را از دست داد. این بدان معناست که ارتش اوکراین ممکن است در حال حاضر مجبور به انجام این کار باشد تا از حملات روسیه جلوگیری کند که می تواند کار را بسیار دشوارتر کند.
ساختمانهای ویران در آودیوکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نظامیان اوکراینی در آودیوکا، فرار را بر قرار ترجیح دادند
نویسنده این نشریه خاطرنشان می کند که ساختارهای دفاعی که نیروهای مسلح اوکراین دارند به اندازه کافی خوب نیستند و نمی توانند در برابر حملات نیروهای روسیه مقاومت کنند. به گفته سرگئی گرابسکی، سرهنگ بازنشسته ارتش اوکراین، ساخت استحکامات نیز به دلیل کمبود نیروی کار و تجهیزات عقب مانده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала