مراسم اختتامیه جشنواره جهانی جوانان آغاز شد + ویدئو

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Всемирный фестиваль молодёжи в Сочи
Всемирный фестиваль молодёжи в Сочи - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2024
اشتراک
مراسم اختتامیه جشنواره جهانی جوانان در “سیریوس” آغاز شد.
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، مراسم اختتامیه جشنواره جهانی جوانان در “سیریوس" آغاز شد. مراسم اختتامیه چنین رویدادهای مهم بین المللی همیشه چیز خاصی است، اما وداع با جشنواره جهانی جوانان نوید یک نمایش واقعا شگفت انگیز و فراموش نشدنی را می دهد.
در مراسم اختتامیه، "داستان کمپ آتیش آینده" در برابر مخاطبان آشکار می شود؛ شرکت کنندگان جشنواره در فضای گردهمایی های عصرانه در کنار آتش، نزدیک و قابل درک برای تمام فرهنگ های جهانی، درخشان ترین لحظات جشنواره جهانی جوانان 2024 را به یاد می آورند و پس از آن یکدیگر را در آغوش می گیرند و به همدیگر می گویند: "متشکرم".
موضوع اصلی این مراسم تحقق رویاها و قدردانی است، برای 20 هزار رهبر جوان از سراسر کره زمین، این جشنواره یک رویا است و مطمئناً اینجا، در شهر جوانان جهان، شرکت کنندگان ابزارهایی برای تحقق رویاهای خود در آینده دریافت کردند: مخاطبین، دانش، ایده ها.
همچنین در این مراسم کنسرتی از نوازندگان جوان مستعد به زبان های خارجی (چینی، عربی، هندی و غیره) و تیترهای محبوب پیش بینی می شود.
جشنواره جهانی جوانان از 1 تا 7 مارس در منطقه فدرال سیریوس با فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می شود. برگزار کننده این جشنواره، سازمان جوانان روسیه است. خبرگزاری اسپوتنیک شریک عمومی اطلاعات جشنواره جهانی جوانان 2024 است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала