کارکنان کاخ سفید در دوره ترامپ اغلب از داروهای محرک روانی استفاده می کردند

© Sputnik / Natalia Silverstovaکاخ سفید
کاخ سفید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2024
اشتراک
رسانه ها: کارکنان کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری ترامپ از محرک های روانی استفاده می کردند.
به گزارش اسپوتنیک، رولینگ استون به نقل از منابع می نویسد، کارمندان کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ دسترسی آسان تری به داروهای محرک روانی و آرام بخش داشتند و اغلب از آنها از جمله از الکل استفاده می کردند.
بر اساس مقاله این نشریه، بازرس کل پنتاگون در ماه ژانویه گزارشی را منتشر کرد که از جمله به نگهداری بی دقت سوابق توسط واحد پزشکی کاخ سفید هنگام تجویز دارو اشاره کرد. در طول کنترل، مشخص شد که این واحد هزاران دوز مدافینیل محرک روانی را سفارش داده است. این گزارش به هدفی که این همه دوز از این دارو را تجویز کرده است اشاره نمی کند.
این روزنامه می نویسد: بر اساس مصاحبه با چهار مقام ارشد سابق دولت و افراد دیگری که با این موضوع آشنا هستند، این محرک به طور منظم به کارمندانی داده می‌شد که بعد از یک شب دیروقت یا صرفاً برای گذراندن یک روز دیگر در یک شغل استرس‌زا نیاز به افزایش انرژی داشتند.
منابع گفتند که این داروها بین افرادی توزیع شده است که به نوشتن سخنرانی های ترامپ کمک کرده اند، تا دیروقت روی طرح های سیاست خارجی کار کرده اند و از جمله به تحقیقات بازرس ویژه رابرت مولر پاسخ داده اند. با این حال، مودافینیل آنالپتیک تنها داروی مورد استفاده نبود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала