عملیات ویژه در اوکراین، واکنش اجباری روسیه

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Боевая работа расчетов САУ "Гиацинт-С" ЦВО на Авдеевском направлении
Боевая работа расчетов САУ Гиацинт-С ЦВО на Авдеевском направлении - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2024
اشتراک
مدودف: مدودف: در مورد عملیات ویژه نظامی صحبتی از گسترش مرزها با کمک اشغال اراضی در میان نیست.
به گزارش اسپوتنیک، معاون رئیس شورای امنیت روسیه، دیمیتری مدودف، در مورد عملیات ویژه در اوکراین، خاطرنشان کرد که این یک مورد خاص است، ما در مورد گسترش مرزهای روسیه از طریق اشغال سرزمین ها صحبت نمی کنیم.
مدودف در جریان ماراتن "دانش. اول" جامعه روسیه "دانش" گفت: "من می خواهم بلافاصله یادآوری کنم که آنچه در اوکراین اتفاق می افتد یک مورد خاص است، ما در مورد گسترش مرزهای فدراسیون روسیه با استفاده از روش اشغال موثر صحبت نمی کنیم."
وی همچنین اظهار داشت که عملیات ویژه روسیه پاسخی اجباری اما موثر به سیاست روس هراسی رژیم باندرا و غرب جمعی است.
جامعه روسیه "دانش" فستیوال جهانی جوانان 2024 را برگزار می کند که «اسپوتنیک» شریک اطلاعاتی بین المللی این فستیوال است.
جشنواره جهانی جوانان از 1 تا 7 مارس در قلمرو فدرال سیریوس با فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می شود. «روس مالودیوژ» (Rosmolodezh) سازماندهنده این فستیوال است.
رییس مجلس دوما در باره مسابقه قریب الوقوع انتخاباتی: ممکن است که شاهد دسیسه ها باشیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2023
رئیس اطلاعات خارجی روسیه: هدف مقامات کی یف از روس هراسی تنها منافع شخصی است
گفتنی است، پیشتر در جریان فستیوال - جشنواره جهانی جوانان در سوچی روسیه، سرگئی کرینکو، معاون اول دفتر ریاست جمهوری روسیه اظهار داشت که «جشنواره جهانی جوانان که در منطقه سیریوس برگزار می‌شود، فقط یک رویداد بین‌المللی نیست، بلکه مبارزه‌ای برای آینده است و کسانی که سعی کردند روسیه را در برگزاری این رویداد محدود کنند به طرز بدی شکست خوردند.
آنچه امروز در اینجا اتفاق می افتد فقط یک جشنواره جوانان نیست، مبارزه برای آینده است. و کسانی که سعی کردند از برگزاری آن جلوگیری کنند، ارتباط روسیه با جهان را محدود کنند، شکست خوردند. بسیاری از شرکت کنندگان می گویند که آمدن آنها به اینجا ممنوع شد، به آنها هشدار دادند که در روسیه رفتار ناخوشایندی با آنها خواهد شد، جانشان تهدید خواهد شد. از نگاه شرکت کنندگان می توان فهمید که آنها درک متفاوتی از روسیه دارند. کسانی که سعی کردند ما را محدود کنند، به سختی شکست خوردند و این مهمترین میراث برای ماست. هر اتفاقی که امروز در جشنواره می افتد آینده جوانان را رقم می زند.
این گفتگوی دوستی و درک متقابل که در اینجا برقرار می شود، به طور قابل توجهی بر آنچه در کشورهای آنها اتفاق می افتد و بر روابط آنها با روسیه، و بر آنچه در کل جهان در حال وقوع است، تأثیر خواهد گذاشت».
اتحادیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2023
چرا نگرش جهان نسبت به روسیه، باعث هراس غرب می‌شود؟
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه سال 2022 میلادی عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
پوتین خطاب به شهروندان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کرده‌اند.به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند.روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است.مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع تغییری نکرد و پیشرفتی حاصل نشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала