راهپیمایی شرکت کنندگان در جشنواره بین المللی جوانان سیریوس سوچی + تصاویر

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Шоу-приветствие "Город молодежи мира" в рамках Всемирного фестиваля молодежи на федеральной территории "Сириус"
Шоу-приветствие Город молодежи мира в рамках Всемирного фестиваля молодежи на федеральной территории Сириус - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2024
اشتراک
جوانانی از کشورهای مختلف جهان با لباس های ملی محلی همراه با پرچم های کشورهای خود در امتداد محل جشنواره جهانی جوانان در سوچی روسیه راهپیمایی کردند.
به گزارش اسپوتنیک، این راهپیمایی توسط طبل‌زنان و آکروبات‌ بازها بازگشایی شد. لباس برخی از شرکت کنندگان دارای عناصر غیر معمول بود: شکل اسب پگاسوس، دم طاووس و حتی اسکلت دایناسور. بسیاری از شرکت کنندگان لباس های ملی محلی پوشیده بودند، برخی از آنها چبوراشکاهای مخمل خواب دار (نماد جشنواره)را در دست داشتند. این ستون توسط شرکت کنندگان جشنواره های جوانان 1957 و 1985 رهبری می شد.
جوانان در امتداد میدان مدال سیریوس قدم می زدند، پرچم کشورهای خود را حمل می کردند، برخی از آنها علاوه بر پرچم کشورشان پرچم سه رنگ روسیه را نیز در دست داشتند. برخی ترانه ها را به زبان روسی مانند "کاتیوشا" و "روسیه رو به جلو" و همچنین به زبان مادری خود می خواندند.
برخی از تیم های جوانان نماینده مناطق خاصی از روسیه بودند، به عنوان مثال، دانتسک و لوگانسک، ایوانوو، تولا، ساخالین، سنت پترزبورگ، یاکوتیا، تاتارستان و بسیاری از مناطق دیگر. جوانان و دختران در گروهی جداگانه قدم زدند و پوستر بزرگی با نوشته "Transnistria" و پرچم این جمهوری در دست داشتند. همچنین تنها جوان با پرچم استرالیا در صفوف این گروه حضور داشت.
جشنواره جهانی جوانان از 1 تا 7 مارس در منطقه فدرال سیریوس با فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می شود. برگزار کننده جشنواره "روس مالادیوژ" است. ریا اسپوتنیک شریک عمومی اطلاعات جشنواره جهانی جوانان 2024 است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала