بشار اسد: زلنسکی بیشتر به عنوان یک کمدین موفق بود تا رئیس جمهور

© Photo / Studio Kvartal 95Актер Владимир Зеленский в сериале "Слуга народа 2"
Актер Владимир Зеленский в сериале Слуга народа 2 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2024
اشتراک
رئیس جمهور سوریه در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی Solovyov Live گفت: "ولادیمیر زلنسکی به عنوان یک کمدین بسیار موفق تر بود تا به عنوان یک "رهبر ملت".
به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد در پاسخ به این سوال که آیا تحریم های اعمال شده از سوی زلنسکی بر او تأثیر گذاشته است یا خیر، به شوخی گفت که این تحریم ها باعث یک فروپاشی عصبی شده است.
اسد گفت: "او یک کمدین است. این حرفه او قبل از رئیس جمهور شدن بود. اتفاقاً او در این مقام، نقش یک کمدین، و نه رهبر ملت، بسیار موفق تر بود."
رئیس جمهور سوریه در بخش دیگری از صحبت های خود اضافه کرد: "اگر به روسیه به عنوان کشوری که در کنار ما علیه تروریسم جنگید نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد، موضوع انتخابات ریاست جمهوری روسیه بر ما تأثیر خواهد گذاشت و ما نمی توانیم آن را به عنوان یک موضوع داخلی برای آن کشور در نظر بگیریم."
بشار اسد تصریح کرد: "شخصی که تصمیم به مشارکت در جنگ و مبارزه با تروریسم در سوریه گرفت برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است."
در مارس 2023، زلنسکی تحریم‌های شخصی علیه بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه و حسین آرنوس، نخست‌وزیر سوریه اعمال کرد.
در 30 ژوئن 2022، وزارت خارجه اوکراین قطع روابط دیپلماتیک با سوریه را بدون قطع روابط کنسولی در پاسخ به تصمیم دمشق برای به رسمیت شناختن دانتسک و لوگانسک اعلام کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала