شوکه شدن آلمانی ها از مکالمات افشا شده بین افسران ارتش آلمان در مورد حمله به پل کریمه

© Sputnikبرلین، پایتخت آلمان
برلین، پایتخت آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2024
اشتراک
"این خیانت به مردم خودمان است": آلمانی ها از گفتگوی افشا شده بین افسران عالی رتبه ارتش آلمان در مورد حمله به پل کریمه شوکه شده اند.
اسپوتنیک آلمان می نویسد: کاربران شبکه اجتماعی ایکس در آلمان به طور فعال در مورد فایل صوتی مکالمات افشا شده بین افسران ارتش آلمان بحث می کنند که تعداد بسیار زیادی بازدید داشته است.
برخی از واکنش های کاربران نسبت به این گفتگوی افشا شده بین افسران ارتش آلمان از این قرار است:
"اکنون می‌فهمم که چرا اولاف این روزها چنین صلح‌طلب است. او می داند که روس ها مکالمات درباره موشک های تاروس را شنود می کنند. در این زمینه، اعلام تحویل این موشک ها عبور از هر حد و حدودی خواهد بود."
در ارتش آلمان فایل صوتی گفتگوی افسران آلمانی درباره حمله به پل کریمه را معتبر می دانند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2024
در ارتش آلمان فایل صوتی گفتگوی افسران آلمانی درباره حمله به پل کریمه را معتبر می دانند
"چه کسی دفتر را در برلین ساخته است؟ می توانید به ساختن پناهگاه رو آورید."
"خبری که نقل مکان من به اتریش را سرعت می بخشد".
"درباره چه نوع جنگی صحبت می کنیم؟ ارتش آلمان فقط می‌تواند به نزدیک‌ترین سوپرمارکت حمله کند."
"چرا 70 سال است که فریاد می‌زنیم که دیگر نباید این اتفاق بیفتد، اما خودمان آن را تحریک می‌کنیم؟ درس‌های تاریخ برای ما به وضوح فایده نداشته است."
دیروز جمعه، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای "راسیا سوودنیا" (Rossiya Segodnya) و شبکه تلویزیونی "راشا تودی " (RT)، در شبکه اجتماعیVKontakte متن کامل گفتگو بین افسران آلمانی را در مورد "چگونه پل کریمه را بمباران خواهند کرد" را منتشر کرد. در این گفتگو که در 19 فوریه انجام شد، رئیس بخش عملیات و رزمایش های فرماندهی نیروی هوایی ارتش آلمان، فرانک گریف، بازرس نیروی هوایی اینگو گرهارتز و کارکنان مرکز عملیات هوایی فرماندهی فضایی ارتش المان ، فنسک و فراستدت حضور داشتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала