دانشجویان دانشگاه تهران به پروژه SputnikPro پیوستند

© Photoدانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2024
اشتراک
خبرگزاری بین المللی و رادیو اسپوتنیک اولین کلاس آموزشی آنلاین را برای دانشگاه تهران برگزار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی پوشکوف، رئیس بخش همکاری های بین المللی اسپوتنیک، به دانشجویان دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران درباره مفهوم اخبار جعلی و مقیاس انتشار آنها در حوزه اطلاعات گفت و و همچنین به تفصیل درباره ابزارهای تشخیص اطلاعات غیر قابل اعتماد توضیح داد.
زهرا محمدی رئیس مرکز روسی دانشگاه تهران در این دیدار خاطرنشان کرد: در این لحظه برای تقویت روابط ایران و روسیه، تشخیص اخبار جعلی برای ما بسیار مهم است تا بتوانیم حقایق را در خصوص یکدیگر بدانیم. و من مطمئنم که این دانش به ما کمک می کند تا گفتگوی بهتری از فرهنگ ها را بین مردمانمان برقرار کنیم.
دانشگاه تهران یکی از بزرگترین و قدیمی ترین موسسات آموزش عالی ایران است که در تهران واقع شده و دارای هشت شعبه در نقاط مختلف کشور است. این دانشگاه فعالیت های آموزشی را در طیف وسیعی از برنامه های مربوطه انجام می دهد و همچنین توجه زیادی به برنامه های تبادلات بین المللی و همکاری با دانشگاه ها و سازمان های دولتی در سراسر جهان دارد.
برنامه SputnikPro (اسپوتنیک پرو)، پروژه ای از خبرگزاری بین المللی و رادیو اسپوتنیک برای خبرنگاران، دانشجویان دانشگاه های تخصصی، کارمندان سرویس مطبوعاتی و مدیران رسانه است که هدف آن تبادل تجربه و توسعه ارتباطات حرفه ای با همکاران خارجی است. این پروژه توسط مدیران رسانه های اسپوتنیک و سایر کارشناسان مشهور روسی سرپرستی و هدایت می شود. در این جلسات جنبه های مختلف حرفه روزنامه نگاری از جمله تولید محتوای چند رسانه ای، کار در شبکه های اجتماعی، جذب ترافیک به منابع خبری و موارد دیگر مورد بحث قرار می گیرد. از مارس 2018، بیش از 10000 دانش آموز از 80+ کشور در کلاس های آموزشی SputnikPro شرکت کرده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала