- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

شکست اوکراین در خط مقدم درگیری

© AP Photo / Libkosشکست اوکراین در خط مقدم درگیری
شکست اوکراین در خط مقدم درگیری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2024
اشتراک
رسانه ها: پس از فتح آودیوکا، تحولات سریع وقایع در منطقه عملیات ویژه نظامی آغاز خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه Advance کرواسی می نویسد: پس از تسخیر آودیوکا، رویدادها در تئاتر عملیات نظامی اوکراین به سرعت گسترش می یابند.
در این مقاله آمده است: خشونت نبرد و عدم پیشرفت در واقع اهمیت تصرف آودیوکا را تأیید می کند، پس از آن وضعیت به سرعت شروع به توسعه می کند و طرف روسی قصد دارد به رکود در جبهه پایان دهد و تمام ابتکار عمل را در دستان خود درآورد.
خاطرنشان می شود که بدون افزایش حمایت از سوی کشورهای غربی، نیروهای مسلح اوکراین ممکن است ظرف یک ماه با مجموعه ای از رویدادها در خط مقدم روبرو شوند. نویسنده این نشریه توضیح داد که برای سربازان اوکراینی بسیار دشوار خواهد بود که از هر بخش در تمام طول خط مقدم در نبرد با ارتشی که تعداد آنها بیشتر است، دفاع کنند.
در این تحلیل ذکر شده است: اوکراین دیگر هیچ شانسی برای حمله ندارد، زیرا نیروهای روسی توسط میادین مین و دیگر موانع موثری که سال گذشته ایجاد کردند محافظت می‌شوند.
آودیوکا حومه شمالی دونتسک است که از آغاز عملیات ویژه درگیری برای آن ادامه دارد. نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم از آنجا پایتخت جمهوری خلق دونتسک و دیگر شهرک های دونباس را گلوله باران می کردند. آزادسازی شهر این امکان را فراهم کرد که خط مقدم را از دونتسک دور کرده و به طور قابل توجهی از حملات دشمن محافظت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала