واکنش ترامپ به نظر پوتین در مورد "بهتر بودن انتخاب بایدن برای روسیه"

© AP Photo / Tony Dejakدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2024
اشتراک
دونالد ترامپ که از حزب جمهوری خواه برای نامزدی ریاست جمهوری آمریکا نامزد می شود، با نظر ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه مبنی بر اینکه جو بایدن به عنوان رئیس کاخ سفید برای روسیه مفیدتر است، ابراز موافقت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته ترامپ، او از سخنان پوتین مبنی بر اینکه بایدن به دلیل قابل پیش بینی بودنش بر مسکو ارجحیت دارد، تعجب نکرد.
این سیاستمدار که در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران (CPAC) صحبت می‌کرد، گفت: "پوتین روز گذشته اعلام کرد که ترجیح می‌دهد بایدن را به عنوان رئیس‌جمهور ببیند و من با او موافقم".
به گفته ترامپ، ایالات متحده به "مسخره کل جهان" تبدیل شده است.
او هفته گذشته با حامیان خود در کارولینای جنوبی صحبت کرد و همچنین درباره اظهارات پوتین درباره اینکه کدام یک از مدعیان ریاست جمهوری آمریکا برای روسیه بهتر است، اظهار نظر کرد.
ترامپ گفت: "این یک تعریف است. بسیاری از مردم می گویند که بسیار بد است. به هیچ وجه - خوب است."
ما در مورد واکنش پوتین به اظهارات بایدن صحبت می کنیم، او که در یک مراسم انتخاباتی بسته در سانفرانسیسکو صحبت می کرد، یک بار دیگر با بی ادبی درباره رهبر روسیه صحبت کرد و او را "حرامزاده دیوانه" خواند. رئیس جمهور روسیه پاسخ داد که همکار آمریکایی اش از آنکه وی گفته بود بایدن به عنوان رئیس کاخ سفید برای روسیه ارجحیت دارد، نمی تواند از او تشکر کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала