کشاورزان یونانی سوار بر تراکتور به مرکز آتن رفتند

© AP Photo / Petros Giannakourisمذاکرات یونان با اعتباردهندگان بین المللی یکم فوریه از سر گرفته می شود
مذاکرات یونان با اعتباردهندگان بین المللی یکم فوریه از سر گرفته می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2024
اشتراک
کشاورزان یونانی با تراکتور به مرکز آتن رفتند و خواستار حمایت از این صنعت شدند.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از تراکتورها تابوت و پوستر "امروز دام مرد" را جلوی مجلس بلند کرد. در همان نزدیکی پوسترهایی وجود دارد: "شراب کشی در حال مرگ است"، "تولیدکنندگان زیتون خواستار جبران خسارت‌های وارده هستند"، "کشاورز، مبارزه کن، آنها خون تو را می‌نوشند"، "بدون ایستگاه فتوولتائیک روی زمین".
رانندگان تراکتور مدام بوق می زنند.
نیروهای پلیس بزرگ در مرکز مستقر شده اند، ماشین های آب پاش نیز در این ناحیه حضور دارند و اتوبوس های پلیس راه خانه نخست وزیری و کاخ ریاست جمهوری را مسدود کرده اند.
خبرنگاران زیادی در میدان حضور دارند. شبکه های تلویزیونی به تفصیل چگونگی حرکت کشاورزان با ماشین آلات کشاورزی به پایتخت را پوشش دادند.
این اقدام کشاورزان در آتن با مقامات توافق شده است. حرکت آنها حدود یک روز طول خواهد کشید - کشاورزان باید بعد از ظهر چهارشنبه پایتخت را ترک کنند.
قانون یونان، حرکت ماشین‌آلات کشاورزی را در بزرگراه‌های سراسری و در مراکز شهر ممنوع می‌کند، اما وزارت حفاظت از شهروندی به کشاورزان اجازه داد تا در میدان مرکزی سینتاگما تجمع کنند. تجهیزات در شهرهای کاسترو در منطقه بوئوتیا و مگارا در آتیکا جمع شده و از آنجا با همراهی خودروهای پلیس به سمت آتن حرکت کردند.
کشاورزان خواستار لغو مالیات بر سوخت برای ماشین آلات کشاورزی، تعیین تعرفه برق 7 سنت در هر کیلووات ساعت، یارانه برای خوراک دام، کنار گذاشتن سیاست مشترک کشاورزی اتحادیه اروپا، جبران کامل خسارت ناشی از بلایای طبیعی، اتخاذ تدابیری علیه فروش غیرقانونی محصولات وارداتی تحت پوشش یونانی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала