پنتاگون: آودیوکا نشانه ای برای شکست های جدید ارتش اوکراین است

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты
Украинские солдаты  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2024
اشتراک
پنتاگون، آودیوکا را نشانه ای برای شکست های جدید نیروهای مسلح اوکراین خواند.
به گزارش اسپوتنیک، یک مقام ارشد پنتاگون به خبرنگاران گفت که وضعیت در آودیوکا ممکن است به عنوان نشانه ای برای شکست های جدید برای نیروهای مسلح اوکراین تبدیل شود.
این مقام گفت: ما می بینیم که ذخایر حیاتی، به ویژه مهمات اوکراینی ها در حال تمام شدن است. ما این را به‌ عنوان نشانه ای می‌بینیم که اگر بودجه اضافی دریافت نکنیم چه اتفاقی خواهد افتاد. بسیاری از نقاط دیگر در خط مقدم وجود خواهد داشت که در آن نیروها با کمبود تدارکات مواجه خواهند شد.
به گفته وی، ایالات متحده و متحدانش می دانند که بدون 60 میلیارد دلار، که کنگره نمی تواند با تخصیص آن موافقت کند، سربازان اوکراینی هیچ شانسی در برابر ارتش روسیه ندارند.
نیروهای روسیه در مناطق عملیات ویژه نظامی در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
رئیس اطلاعات اوکراین: اوضاع جبهه بد است
آودیوکا در حومه شمالی دونتسک واقع شده است که توسط ارتش اوکراین به منطقه ای قدرتمند تبدیل شده است. اکنون نبردهایی برای آزادسازی این شهر وجود دارد.
پیشتر، واشنگتن پست نوشت که ارتش اوکراین عقب نشینی نسبی از آودیوکا را آغاز کرده است. آنها بر این باورند که تسلیم این شهر فقط موضوع زمان است.
جان کربی سخنگوی، کاخ سفید همچنین اعلام کرد که وضعیت در آودیوکا از جمله به دلیل کمبود مهمات برای نیروهای مسلح اوکراین بحرانی است، این شهر ممکن است تحت کنترل ارتش روسیه قرار گیرد. و الکساندر تارنافسکی، فرمانده گروه عملیاتی-استراتژیک نیروهای اوکراینی "تاوریا" گزارش داد که نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی آودیوکا در حال آماده سازی مواضع جدید "با در نظر گرفتن تمام سناریوهای ممکن" هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала