واکنش وزارت خارجه روسیه به حمله تروریستی نیروهای مسلح اوکراین در بلگورود

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو: گزارش آژانس ابزاری برای تأثیرگذاری بر مذاکرات برجام است نه بر اوضاع ایران
مسکو: گزارش آژانس ابزاری برای تأثیرگذاری بر مذاکرات برجام است نه  بر اوضاع ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2024
اشتراک
وزارت خارجه روسیه در واکنش به گلوله باران بلگورود اعلام کرد که نازی‌های کی یف خشم خود را نسبت به غیرنظامیان نشان می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه در واکنش به گلوله باران بلگورود اعلام کرد که نازی‌های کی یف که در میدان نبرد از شکست پس از شکست رنج می‌برند، خشم خود را نسبت به شهروندان صلح‌جو روسیه نشان می دهند.
در بیانیه وزارت خارجه روسیه که در وب سایت این وزارتخانه منتشر شده است، آمده است: نازی‌های کی یف که در میدان نبرد از شکست پس از شکست رنج می‌برند، به طرز وحشیانه‌ای خشم خود را نسبت به شهروندان صلح‌جو روسیه نشان می دهند. حمله تروریستی اخیر خرابکاران باندراهای اوکراینی یک بار دیگر نقش جنایتکارانه "جهان غرب" به رهبری ایالات متحده را برجسته کرد که همچنان رژیم فاشیست را با سلاح های مرگبار پمپاژ می کند و آنها را علیه غیرنظامیان بی گناه می شوراند.
به گفته وزارت بهداشت فدراسیون روسیه، در نتیجه گلوله باران نیروهای مسلح اوکراین در بلگورود، شش نفر از جمله یک کودک کشته و 17 نفر دیگر از جمله چهار کودک زخمی شدند. به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، مرکز خرید در خیابان پلخانوف که محل فروشگاه "مگنیت" و داروخانه است به شدت آسیب دید؛ در ساختمان مدرسه شماره 42 در خیابان Oktyabrya 60 Let ، شیشه ها شکست و زیرساخت استادیوم آسیب دید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала