از خودم در نمی آورم؛ کارلسون از آنچه در سوپرمارکت مسکو دید، شگفت زده شد

© AP Photo / Richard Drewتاکر کارلسون، مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز
تاکر کارلسون،  مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2024
اشتراک
تاکر کارلسون اعتراف کرد که مواد غذایی در روسیه چهار برابر ارزان تر از ایالات متحده است.
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار آمریکایی، که اخیرا با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مسکو مصاحبه کرده بود، از تنوع زیاد و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه در سوپرمارکت‌های روسیه شگفت‌زده شد و در آنجا ویدیویی تهیه کرد.
وی گفت: ما حدس می زدیم که هزینه این مقدار مواد غذایی چقدر است. تمام کسانی که از گروه ما مواد غذایی می خریدند اهل ایالات متحده بودند. و ما به هزینه آن توجه نکردیم، فقط آنچه را که در طول هفته می خوریم در سبد خرید می گذاشتیم. من 104 دلار آمریکا (9481 روبل) بابت موادغذایی پرداخت کردم.
Президент РФ Владимир Путин дал интервью американскому журналисту Такеру Карлсону - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2024
"حساب سرانگشتی"؛ مصاحبه پوتین با کارلسون حدود یک میلیارد بازدید داشت
طبق برآوردهای کارلسون، او چهار برابر بیشتر برای مجموعه ای از محصولات مشابه در ایالات متحده پرداخت می کند. علاوه بر این، خبرنگار از وجود کالاهای غربی در فروشگاه خوشحال شد. وی تاکید کرد که تحریم ها هیچ تاثیری بر موجودی محصولات در سوپرمارکت ها نداشته است.
روزنامه نگار به تمسخر گفت: اما همه اینها شبیه محصولات غربی است: Mars، Twix، Snickers، Milky Way، Bounty، Gillette، Halls، Mentos. من هیچ تحریمی نمی بینم، اما چگونه باید بدانم؟
کارلسون به این نتیجه رسید که بازدید از یک فروشگاه روسیه می تواند یک آمریکایی معمولی را علیه دولتش برانگیزد زیرا دروغ های واشنگتن را افشا می کند.
وی در پایان گفت: بازدید از یک هایپر مارکت مواد غذایی در روسیه... و امکانی برای مشاهده قیمت ها و نحوه زندگی مردم در اینجا شما را علیه رهبری ما رادیکال می کند. حداقل این چیزی بود که من احساس کردم. و اتفاقاً، ما در اینجا چیزی از خودمان در نمی آوریم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала