کرملین: آمریکا نمی خواهد شهروندانش جهان بینی واقعی پوتین را بدانند

© POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин дал интервью американскому журналисту Такеру Карлсону
Президент РФ Владимир Путин дал интервью американскому журналисту Такеру Карлсону - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2024
اشتراک
سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه با اشاره به آنکه مهمترین هدف مصاحبه پوتین و کارلسون را همگان دیده و شنیدند، گفت که مقامات ایالات متحده نمی خواهند جهان بینی واقعی ولادیمیر پوتین برای مردم عادی آمریکایی قابل دسترسی باشد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف روز یکشنبه گفت: "پوتین چنین پیامی را به مخاطبان بین المللی - نه فقط ایالات متحده - ارسال می کند. همه نمی خواهند این را بشنوند. می بینیم که مقامات آمریکایی این مصاحبه را غیرضروری می خوانند و اکیدا توصیه می کنند که آن را نخوانید. آنها نمی خواهند جهان بینی واقعی پوتین برای آمریکایی های عادی قابل دسترسی باشد.
وی افزود که با وجود این تلاش‌ها، "اما هنوز هم این اتفاق می‌افتد."
پسکوف در ادامه تصریح کرد: "اعدادی که اکنون می بینیم، اولین ارقام بیننده، از رتبه بندی بالاترین پخش کنندگان در جهان، به طور قابل توجهی بالاتر است. بنابراین، وظیفه اصلی شنیدن و دیده شدن پوتین است. به نظر من این کار کاملاً با موفقیت انجام شده است."
سخنگوی کرملین گفت: "در اولین پاسخ ها، کارلسون متهم است که حتی یک سوال مهم نپرسیده است. من می گویم که تماشاگران غربی احتمالاً خوش شانس بودند که کارلسون اوضاع را زیاد تشدید نکرد. اگرچه او همه موضوعات را بسیار درست بیان کرد، همانطور که شایسته یک روزنامه نگار در گفتگو با رئیس دولتی مانند روسیه است. چون اگر عبارات خیلی تند وجود داشت، پاسخ های بسیار تند به آنها می شد، شاید خیلی ها خوششان نمی آمد".
پسکوف در مورد واکنش غربی ها به نکات تاریخی مورد اشاره پوتین گفت: " بله، احتمالاً درک این بخش تاریخی در غرب، در بین بینندگان و خوانندگان غربی بسیار دشوار خواهد بود. اما تعداد زیادی متخصص مسائل روسیه در آنجا وجود دارد. تعداد زیادی از مورخان در اروپای شرقی وجود دارند که مطمئناً بسیار علاقه مند خواهند بود. بنابراین این قسمت تاریخی مخاطب خاص خود را خواهد داشت.
وی تاکید کرد که پوتین بر دانش عمیق تاریخ متکی است؛ جهان بینی تاریخی او ماهیت احساسی ندارد، بلکه مبتنی بر آشنایی خاص با منابع اولیه است.
پسکوف همچنین به تعداد زیاد درخواست کنندگان برای مصاحبه با رئیس جمهور روسیه اشاره کرد و افزود: "" تمام پخش‌کننده‌ها و خبرگزاری های بریتانیایی، آمریکایی و اروپایی از زمان آغاز به کار عملیات نظامی ویژه روسیه دو سال است که دائماً درخواست مصاحبه می‌کنند، اما مصاحبه کردن فایده‌ای ندارد، زیرا آنها سعی در ارائه اطلاعات متعادل ندارند."
وی خاطرنشان کرد که در این زمینه، روزنامه نگار آمریکایی تاکر کارلسون با بقیه متفاوت است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала